Instrumente pentru dezvoltarea afaceriidoar 5 minute sa citesti articolul

Club360

În cadrul oricărei afaceri este nevoie de mai mult de o singură persoană pentru ca toate aspectele să poată fi acoperite în totalitate și într-un mod corespunzător. Există întotdeauna cel puțin o persoană responsabilă pentru realizarea unei sarcini, având expertiza și experiența în domeniu pentru îndeplinirea cu succes a target-ului stabilit.

Alternativ, în ziua de azi, prin intermediul numeroaselor platforme și grupuri online puteți obține ajutorul de care aveți nevoie. Acest sprijin constă într-un set de informații si cunoștințe pe care vi le puteți însuși, pentru a avea posibilitatea de a vă promova, îmbunătăți și dezvolta afacerea. Există numeroase aplicații și platforme care vă oferă acces la statistici și studii de piață, prin intermediul cărora puteți analiza pe ce poziție se află afacerea dumneavoastră în raport cu rivalii din industrie, cât de apreciată este sau cât de mult a evoluat într-o anumită perioadă.

Cea mai bună performanță, atât din postura de antreprenori, manageri sau angajați, poate fi obținută prin finalizarea studiilor necesare activității desfășurate, dar și prin participarea la numeroasele cursuri și programe de formare profesională ce au loc an de an. Majoritatea instructorilor au migrat în mediul virtual, astfel că multe dintre acest programe sunt organizate online, prin videoconferințe, astfel încât participanții (cât și organizatorii și mentorii) o pot face de oriunde și oricând, chiar și din confortul propriei locuințe. Acestea sunt susținute în mai multe ediții și sunt împărțite în funcție de nivelul de pregătire al participanților (de la începători la avansați).

1. Creșterea vânzărilor și a abilităților angajaților

Cum există chiar și in ziua de azi mulți producători care în final rămân cu stocuri de produse nevândute, care ulterior nu mai pot fi scoase pe piață din diverse motive, ar trebui să acordați o atenție deosebită strategiei de vânzări pe care ați adoptat-o, pentru a analiza gradul de eficiență a acesteia.

Prin intermediul celor de la Club360, toți cei ce doresc să se specializeze în domenii precum management al vânzărilor, antreprenoriat sau tehnici vânzări au la dispoziție numeroase cursuri, în funcție de nivelul de pregătire și de cunoștințele actuale. Acumularea de noi informații este esențială pentru propulsarea afacerii și sporirea vânzărilor, astfel că un curs în managementul vânzărilor vă poate ajuta să învățați noi metode de gestionare a procesului de vânzare, pentru a identifica și califica noi clienți.

Managementul vânzărilor este o arie care se concentrează pe utilizarea practică a tehnicilor de vânzare și gestionarea procedurilor de vânzare ale unei organizații. Managementul vânzărilor se aplică acelei secțiuni a companiei care interacționează direct cu potențialul client și încearcă să îi determine să facă o achiziție. Este așadar procesul de planificare, execuție și analiza a procesului de vânzări, urmărind performanța echipei de vânzări în raport cu obiectivele și rezultatele așteptate. Daca o afacere generează venituri este absolut necesar să aveți o bună strategie de gestionare a vânzărilor, prin care să vă asigurați că toate procesele sunt optimizate pentru a eficientiza conducerea prospecților către stadiul de client.

Virtualboard

2. Găsirea unei surse de informare de încredere

Pentru a putea descoperi cea mai bună strategie pentru afacerea dumneavoastră puteți să apelați la un partener de încredere prin care să obțineți expertiza de care aveți nevoie. Platforma VirtualBoard pune la dispoziție numeroase informații de management și date de piață, având în spate o echipă de consultanți în management strategic. Platforma poate fi accesată cu ușurință, prin realizarea unui cont de utilizator, introducerea unor informații de autoevaluare și a altor informații necesare, pe baza cărora puteți realiza analize complete și prin care consultanții ce ne stau la dispoziție, sa poată ști mai exact de ce am avea nevoie.

Platforma VirtualBoard poate „înlocui” cu succes un angajat, cel puțin în ceea ce privește nivelul de cunoștințe, aspect critic în  cazul afacerilor care încearcă să supraviețuiască într-o industrie competitivă. De asemenea, prețul unui abonament premium este unul foarte atractiv. Printre altele acesta vă pune la dispoziție și numeroși indicatori de performanță, care pot evidenția poziția companiei în industria sa, evoluția acesteia, independent și în raport cu rivalii.

3. Dezvoltarea spiritului antreprenorial

Pentru cunoașterea pieței este esențial să urmăriți și știrile de interes din domeniul în care activați. În procesul de învățare, atât cursurile online și fizice, cât și capacitatea de acapara pe cont propriu informațiile necesare, sunt la fel de eficiente. Gândirea de business implică și capacitatea unei persoane de a vedea o oportunitate în orice. În același timp, antreprenorului nu îi este frică să acționeze, nu îi este frică să obțină un rezultat negativ, nu îi este frică să eșueze. Persoanele cu spirit antreprenorial cred în capacitatea lor de a-și crea propria realitate sau de a subordona lumea dorințelor lor. Pe de altă parte, este importantă capacitatea unei persoane cu o mentalitate de afaceri de a se adapta la condițiile actuale. Nu doar să se adapteze și să supraviețuiască, ci să acționeze eficient, să reacționeze rapid la condițiile externe în schimbare și să găsească soluții chiar și în perioade de criză. Dacă o persoană cu o mentalitate „obișnuită” vede provocările ca pe un aspect negativ, o persoană cu o mentalitate antreprenorială găsește în ele o nouă sursă de creștere. Fiecare provocare este o oportunitate de a deveni mai eficienți, de a învăța cum să rezolve problemele în mod creativ, de a-și activa potențialul și de a deveni chiar mai buni.

Dezvoltarea acesteia începe prin stimularea dorinței de învățare. Vizionați filme, urmăriți diverse interviuri cu antreprenori de succes, citiți literatură de specialitate, ascultați podcast-uri și accesați cele mai recente știri din domeniul în care activați.

Managementpro

Un exemplu de sursă foarte valoroasă  este platforma ManagementPro, unde aveți la dispoziție știri economice, atât la nivel național, cât și internațional. Platforma oferă și numeroase advertoriale referitoare la domenii de interes din afaceri, dar și instrumente de management, prin care puteți asimila noi informații și noi metode prin care să vă propulsați afacerea.

Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun review
  • Adauga un comentariu

    Alții au citit și...

    top-shop.ro

    Citește și...

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.