După testarea cu succes a pieței din România, brandul croat Submarine Burger, își extinde afacerea pe piața locală fast-casual prin deschiderea a trei restaurante în București. Floreasca și One Cotroceni Park, deja deschise oaspeților și America House, din ianuarie 2023, sunt locațiile în care clienții pot avea parte de întreaga experiență Submarine Burger.
În 2021, brandul croat Submarine Burger a intrat pe piața din România prin deschiderea unui prim punct de vânzare, pe principiul dark kitchen, având produsele sale disponibile exclusiv pe platforma Glovo.
Compania anunță astăzi încheierea procesului de pregătire a deschiderii primelor restaurante din București, un proiect ambițios menit să extindă și stabilizeze brandul pe piața din România. Nivelul investițiilor se ridică la 1,5 milioane de euro.
Restaurantele vor oferi românilor locațiile perfecte pentru a se bucura de cei mai sănătoși burgeri din oraș, realizați din ingrediente naturale, organice, locale, fără aditivi, atent alese de la furnizorii locali și, în același timp, șansa de a descoperi atmosfera cu care locațiile Submarine Burger se mândresc pe piața croată.
Alex Lazinica, Fondator și Co-Proprietar al companiei croate Submarine Burger, a explicat importanța extinderii pe piața românească și planurile pe termen lung ale companiei:
„După o testare a pieței, am decis că este momentul potrivit să invităm românii să se alăture întregii experiențe Submarine Burger , iar aceasta nu poate fi decât 100% pozitivă atunci când oamenii intră în restaurantele noastre. Filozofia noastră este un mix între produse de ultimă generație și un sentiment de recunoștință și optimism cu privire la viața de zi cu zi.
În restaurantul nostru, savurarea unui burger preparat din cele mai bune ingrediente, este un pretext de a invita oamenii să își amintească de confortul pe care ți-l oferă o comunitate de prieteni dragi, familie sau vecini. În ceea ce privește strategia și viziunea pe termen lung, intenționăm să acoperim toate zonele Bucureștiului cu restaurantele noastre, astfel încât să să fim la dispoziția unui procent cât mai mare dintre bucureșteni care să ne descopere și să devină parte a comunității noastre.”
Sentimentul de comunitate al companiei se reflectă și în strategia sa de sustenabilitate, după cum a explicat Dragoljub Bozovic, Fondator și CEO al Submarine Burger:
„Un alt obiectiv major, care își are originea în aceeași preocupare față de comunitate, este de a contribui la eforturile pieței românești de a menține amprenta de carbon globală la un nivel scăzut, prin materialele și tehnologia pe care le folosim în afacerea noastră. Vrem să creăm o diferență în tot ceea ce facem și credem cu adevărat că nicio companie de astăzi nu își permite să nu fie responsabilă. Nu vindem doar burgeri; vindem un stil de viață și o viziune.”
Marko Benvin, Chief Business Development Officer, al companiei Submarine descrie filozofia sub care funcționează restaurantele fizice:
„Deschiderea restaurantelor din București are un obiectiv emoțional. În timp ce pe partea de livrare, vrem ca clienții să încerce mâncarea și să se familiarizeze cu aromele Submarine, prin restaurante vrem să atragem oameni care, ca și noi, trăiesc povestea Submarine. Mâncarea pe care o servim este preparată cu drag, creată în condiții complet controlate și mereu proaspătă și gata de consum, de la fermă la masă!”
În 2021, când Submarine Burger intra pe piața din România, compania croată a fost inclusă și pe lista Financial Times a celor 1.000 de companii cu cea mai rapidă creștere, ocupând locul 720, aceasta fiind singura companie croată non-tech inclusă în clasament. Submarine a înregistrat o creștere totală de peste 220%, veniturile companiei în 2019 situându-se la 4,5 milioane de euro și având un număr de 77 de angajați.
Lanțul croat de burgeri este prezent în Zagreb, Rijeka, Split și Zadar, are 16 locații în portofoliu și peste 300 de angajați. Submarine Burger este, de asemenea, cunoscut pentru programele responsabile din punct de vedere social și mai ales datorită colaborării cu Asociația Medicilor Red Noses Clown. De asemenea, brandul intenționează să își extindă acțiunile de responsabilitate socială în România, în acest an, susținând o cauză relevantă pentru societatea românească.
Citiți articolul original pe revistabiz.ro
Adauga un comentariu