Google pentru organizațiile nonprofit: ghid pentru aplicarea la Google Ad Grantsdoar 5 minute sa citesti articolul

google nonprofit

Administrați o organizație non-profit și vreți să faceți cât mai mult bine, să contribuiți la o cauză, dar nu dispuneți de resursele suficiente? Google Ad Grants oferă până la 10.000 USD lunar pentru organizațiile non-profit, pe care acestea le pot folosi pentru a efectua campanii de strângere de donații.

Google Ads poate fi de foarte mare ajutor în strângerea donațiilor, fiind cea mai mai mare platformă de publicitate din lume. Pentru a beneficia însă de acest ajutor, trebuie să știți cum să folosiți Google Ads pentru a strânge donații.

Știm că este complicat, de aceea venim în întâmpinarea organizațiilor non-profit, cu un mic ghid care să vă ajute să profitați de oportunitățile pe care le oferă Google Ad Grants.

Mai întâi, asigurați-vă că îndepliniți următoarele criterii, pentru a putea fi eligibil pentru granturile Google Ads.

  1. Organizația trebuie să fie înregistrată legal

Prima condiție pentru a fi eligibil pentru Google Ad Grants este să aveți o organizație/asociație caritabilă înregistrată sau organizație non-profit.

Spitalele sau instituțiile medicale nu se încadrează în categoria organizațiilor non-profit Google Ads. Nici universitățile sau școlile nu se încadrează, ci doar asociațiile acestora, dacă sunt non-profit. De asemenea, nu se încadrează organizațiile guvernamentale/instituțiile publice.

Organizațiile trebuie să fie înregistrate ca asociații, fundații, federații sau asociații religioase și să funcționeze în scopuri non-profit în beneficiul publicului. Puteți consulta în acest sens Ordonanța nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, unde găsiți informații relevante pentru constituirea unei organizații non-profit.

  1. Înregistrați-vă pe techsoup.ro

Organizațiile trebuie să fie înregistrate în prezent la techsoup.ro, brațul regional al TechSoup Global. Acest pas este obligatoriu pentru înscrierea în platforma dedicată, TechSoup fiind partenerul Google pentru grantul non-profit, oferind resurse tehnologice și educaționale organizațiilor non-profit înscrise în program.

  • Apăsați aici pentru a vă înregistra pe TechSoup
  • Procesul de validare a organizației poate dura până la 30 de zile, după care veți primi un mesaj de confirmare. Veți primi un token pentru validare, pe care îl veți folosi atunci când aplicați pentru grant.
  1. Înregistrați-vă pe platforma Google pentru organizații non-profit.
  • După ce ați primit tokenul, vă puteți înregistra pe platforma Google pentru organizații non-profit.
  • Veți primi mai întâi un mesaj de atenționare, să fiți siguri că vă încadrați cu profilul organizației.
  • Apoi va trebui să selectați țara și să aplicați tokenul primit.
  • Completați câmpurile obligatorii cu datele organizației.
  • Apăsați pe „Activează” pentru ca cererea dumneavoastră să fie luată în considerare pentru confirmarea contului.
  • Așteptați aproximativ 3 zile pentru confirmarea contului. De obicei majoritatea organizațiilor se califică.
  1. Creați un cont pe Google Ads

Pentru a vă crea contul Google Ads, veți avea nevoie de o adresă de e-mail și un site web sau, dacă nu aveți un site web, puteți totuși să faceți publicitate pe Google prin opțiunea Smart campaign.

  • Dacă aveți deja un cont Google, de exemplu Gmail, îl puteți folosi pentru conectare. Puteți să vă conectați la Contul dvs. Google existent sau să creați unul nou.
  • Introduceți adresa site-ului web pentru compania pe care doriți să o faceți publicitate.
  • Completează câmpurile destinate descrierii organizației

Pentru a crea un cont pe Google Ads, apăsați aici

OBȚINEREA GRANTULUI

După ce ați terminat etapele preliminarii, respectiv aveți un cont pe TechSoup, ați înscris organizația în platforma Google pentru organizații non-profit și aveți un cont pe Google Ads, puteți începe pașii pentru a aplica pentru un grant.

  • Conectați-vă la contul dvs. Google Ads pentru organizații nonprofit și dați clic pe fila „Activați” din Google Ads Grants.
  • Faceți clic pe „Înscrieți-vă” pentru a fi verificat dacă îndepliniți criteriile de eligibilitate
  • În aproximativ 5 zile, Google vă va contacta pentru a vă informa dacă a aprobat contul dumneavoastră
  • Dacă Google a aprobat contul, veți obține acces la instrumentele Google pentru organizații nonprofit, inclusiv G Suite pentru organizații nonprofit, Google Ad Grants, Programul nonprofit YouTube și Google Earth și Maps.

Iată că, pașii efectivi pentru obținerea grantului sunt relativ simpli, însă trebuie să vă asigurați înainte să îndepliniți toate etapele preliminarii de la începutul articolului, respectiv aveți organizația înregistrată legal, aveți un cont pe TechSoup, ați înscris organizația în platforma Google pentru organizații non-profit și aveți un cont pe Google Ads.

De acum, veți putea beneficia de promovare în valoare de 10.000 USD pe lună, pentru a putea strânge donații pentru cauzele pe care le promovați.

CUM PUTEȚI CREA CAMPANII EFICIENTE CU GOOGLE ADS

Mai jos vă prezentăm și câteva sfaturi pentru a putea crea campanii eficiente cu Google Ads pentru organizații nonprofit. Dacă tot ce vă prezentăm mai jos vi se pare puțin cam complicat și nu sunteți convinși că puteți să realizați singuri prima campanie, puteți oricând să luați în considerare angajarea unui expert Google Ads, care să vă ghideze pentru o perioadă, până când prindeți mai multă încredere și vă familiarizați cu platforma.

  1. Alegeți cu grijă cuvintele cheie potrivite

Pentru ca promovarea dumneavoastră să fie cât mai eficientă, trebuie să cunoașteți foarte bine cuvintele-cheie care reprezintă organizația dumneavoastră și pe care oamenii le-ar căuta pe Google. Dacă activați în domeniul protecției mediului, puteți folosi cuvinte-cheie legate de pădure, reciclare, calitatea aerului. Cuvintele-cheie trebuie să fie de obicei minim 3 alăturate pentru a avea un succes mai mare. Puteți folosi o serie de instrumente care să vă ajute să vedeți cât de des sunt căutate anumite cuvinte-cheie, cum ar fi resursa gratuită oferită de Google – Planificatorul de cuvinte-cheie – sau Keywords Everywhere.

  1. Testați tipuri de campanii diferite

Google Ads oferă multe posibilități pentru campanii de promovare. Pentru a descoperi care este cea mai potrivită pentru organizația dumneavoastră, trebuie să testații. Astfel, veți vedea care sunt imaginile, videourile, textele cele mai potrivite pentru publicul dumneavoastră.

Este evident că, odată ce ați reușit să creați un cont și să beneficiați de grantul Google, sunt multe de descoperit la Google Ads. Important este să rămâneți conectați la scopul vostru final și să folosiți cu înțelepciune resursele pe care le aveți la îndemână. Iar în cazul în care nu reușiți să treceți singuri prin toți acești pași, care pot părea anevoioși, puteți oricând apela la ajutorul unei agenții de marketing specializate care să vă ghideze în primii pași. Rezultatele nu vor întârzia să apară.

Picture of Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun comentariu
  • Adauga un comentariu

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.