Nu mai solicitați redistribuirea impusă de mail-uri! Încercarea de a forța sau mituii oamenii pentru a distribui informațiile voastre către familie sau prieteni pentru a fi recompensați cu ceva sau a câștiga vreun concurs sau eu știu ce puncte arată extrem de vulgar în lumea de azi când totul este bazat pe permisiuni și reguli foarte stricte din partea utilizatorilor. Mai ales că nici măcar nu le spune nimeni nimic vizitatorilor despre confidențialitatea datelor prietenilor sau familiei pe aceeași pagină cu formularul de trimitere de email.
O campanie cu adevărat virală este răspândita de către consumatori pentru conținutul ei în sine și nu pentru că le promite cineva puncte sau cine știe ce alt tip de ”mită”.
Ceea ce nu va merge în mod sigur. Să le sugerezi sau să îi obligi în vreun fel pe destinatarii emailuri-lor tale să retransmită mesajul tău către prieteni și familie sigur nu va funcționa. Dacă adaugi un rând la finalul mail-ului tău care spune: ”Te rugăm nu ezita să trimiți acest mesaj unui prieten” este posibil să primești o reacție exact opusă, adică persoana respectivă să șteargă mail-ul tău, dar în niciun caz nu îl va trimite către alții.
Ceea ce merge în mod sigur. Dacă le oferi clienților tăi ceva ce merită să fie împărțit cu alții precum o reducere substanțială, informații importante sau oferirea unui avantaj important precum mai multe șanse de a câștiga la loteriile organizate de companie sau un discount suplimentar sau chiar un serviciu Premium destinat doar unui grup restrâns, atunci aceștia cu siguranță vor dori să participe la așa ceva.
Informația exactă și relevantă, studiile și cercetările incluse în mail-ul tău poate fi un alt factor ce încurajează destinatarii să împartă acest email cu familia sau prietenii. Conținutul interactiv ca spre exemplu un chestionar sau un test, mai ales dacă este vorba de ceva amuzant, va încuraja clienții să distribuie respectivul mesaj. Glumele și benzile desenate sunt aproape de fiecare dată distribuite de către destinatar către toți cunoscuții săi. De ce? Pentru că acest tip de elemente sunt amuzante și tot ce este distractiv este destinat să fie împrăștiat peste tot.
O experiență multimedia extraordinară va obține întotdeauna o grămada de share-uri. Acest tip de media este oarecum nouă, iar noutatea alături de tehnologie sunt de cele mai multe ori îndeajuns pentru a determina un destinatar al emailului să redistribuie bucuros informația primită.
Oops! Aproape că am uitat ceva foarte important. Poți crea un email deosebit respectând toate regulile, dar dacă un client îți vizitează site-ul, dar experiența sa este mai slabă decât cea la care se aștepta, vei obține cu siguranță mult marketing viral, dar nu din acela pe care ți-l dorești tu, dar dimpotrivă din cel negativ. Așa că, întâi de toate, asigură-te că ceea ce promovezi, produsul sau serviciul tău sunt pregătite și gata de lansare și respectă întru-totul ceea ce ai promis prin reclama ta.
Adauga un comentariu