60% din comenzile de Black Friday din România au fost livrate la easyboxdoar 3 minute sa citesti articolul

sameday de black friday

Sameday va livra până la finalul perioadei aferente campaniei Black Friday peste 3.6 milioane de colete. Față de anul trecut, procentul total al livrărilor a crescut cu aproximativ 20%. Numărul de colete livrate în easybox, în primele 4 zile de campanie a fost de peste 1 milion, volum cu 85% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

“Black Friday este mereu o provocare pentru noi, însă cu fiecare an devenim tot mai pricepuți în gestionarea unui volum mare de colete ce trebuie livrate într-un timp extrem de scurt. Este un efort de echipă, care, fără susținerea partenerilor, a magazinelor online și în special a colegilor din companie, ar fi greu de realizat. Anul acesta, în ciuda începutului dificil, vedem o campanie de Black Friday bună care este în desfășurare încă pentru mulți dintre partenerii noștri, care nu au încheiat sezonul de reduceri. Ne așteptăm ca volumele să se mențină la un nivel ridicat până la finalul anului și să reușim să respectăm promisiunea de livrare pentru consumatori.” a declarat Lucian Baltaru, Fondator și CEO Sameday Group

Dintre clienții Sameday, industriile de Fashion și Îngrijire personală și cosmetică au fost cele care au generat cel mai mare număr de livrări, urmate de IT & C, Jocuri, cărți și birotică.

Easybox – serviciul de livrare preferat de români

Peste 1 milion de comenzi au avut destinația easybox în primele patru zile ale acestei ediții a Black Friday, reprezentând un procent de 60% din totalul comenzilor. Metoda de plată preferată de clienți a rămas plata cu cardul, prepay. Doar 26% dintre clienți au pentru plata ramburs, la easybox.

Popularitatea acestui serviciu este datorată flexibilității, metodei simple de utilizare a lockerelor și a proximității față de zonele de reședință. Sameday a investit în ultimul an în extinderea rețelei, astfel că acum, pe teritoriul României sunt 3 650 de lockere easybox, și peste 4 200 în regiune. La nivel național, distanța medie până la cel mai apropiat easybox este de 7 minute de mers pe jos, respectiv de 3-5 minute în București și orașele mari. Datorită proximității și beneficiilor de confort aduse consumatorilor, acest serviciu de livrare este în topul preferințelor consumatorilor.

Timpul minim de staționare a unui colet în easybox a fost de puțin peste un minut. Clienții care au ridicat comanda de la easybox în mai puțin de două ore de la primirea SMS-ului de confirmare a livrării au avut șansa de a se înscrie în concursul pentru câștigarea unui iphone 14 pe zi. Peste 65 000 de înscrieri s-au înregistat în primele patru zile ale tombolei.

Ca și anul trecut, Bucureștiul a ocupat primul loc în materie de număr de comenzi, cu peste 300 000 de livrări în doar patru zile. Fruntaș a fost sectorul 6, care a repezentat un procent de 22% din totalul livrărilor companiei, depășind astfel cele mai mari orașe ale țării.

La capitolul volume livrate, topul este completat de Cluj-Napoca, cu peste 70 000 colete, urmat de Iași, cu 47 000 colete, și Bacău și Timișoara, fiecare cu peste 40,000 comenzi livrate.

Sameday a investit aproximativ 50 milioane de euro în ultimele luni în tehnologii și soluții care să acomodeze un număr cât mai mare de comenzi. Astfel, capacitatea de manipulare a crescut cu 20 000 de colete pe oră, față de anul trecut.

Alte investiții importante au fost făcute în proiecte precum exinderea rețelei easybox, care a crescut cu 41% față de anul trecut. 1 485 de lockere extra au fost instalate pe tot teritoriul țării, rețeaua easybox fiind disponibilă în 333 orașe din România. O altă investiție importantă care a ajutat la fluidizarea serviciului home delivery este dezoltarea Interactive Delivery Management, platforma prin care clienții finali pot urmări livrarea și pot ști intervalul de 3 ore în care este realizată livrarea, uitând de grija coordonării cu curierul.


Citiți articolul original pe start-up.ro

Declinarea răspunderii! romaniahub.ro este un agregator automat al media din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (start-up.ro) Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – [email protected]. Conținutul va fi șters în 24 de ore.
Picture of Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun comentariu
  • Adauga un comentariu

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.