Social Media Marketing pentru saloane de infrumusetare: sfaturi și strategiidoar 3 minute sa citesti articolul

SMM pentru saloane de infrumusetare

Moda este influențată în mod major de Social Media, deoarece multe persoane își iau inspirația din postările unor influenceri, iar majoritatea ideilor noi ajung la nivelul de trend după ce apar în repetate rânduri pe Facebook și Instagram. Există o multitudine de pagini în materie de beauty și hairstyle, iar sutele de mii de postări pot fi categorizate în baza unor hashtag-uri specifice. Din acest motiv, un salon de înfrumusețare ar trebui cu siguranță să se dezvolte pe ambele platforme și să își creeze o comunitate de persoane care să fie interesate de ultimele noutăți în materie de înfrumusețare, sau care să caute surse de inspirație pentru look-ul lor de zi cu zi.

Crează o identitate

Un prim aspect pe care trebuie să îl ai în vedere este crearea unei identități pe care să se clădească ulterior comunicarea pe social media. În această idee, trebuie să decizi dacă vrei să promovezi salonul drept unul de lux, elegant, sau vrei să fie un salon jucăuș, care se bazează pe vopsit părul în culori aprinse și realizează coafuri asimetrice. Este foarte important să alegi o direcție, pentru că mesajele pe care le vei crea și publicul țintă vor depinde de acest aspect.

Promovarea pe Facebook

Facebook oferă modalitatea perfectă prin care să îți prezinți serviciile, să postezi poze cu cele mai reușite rezultate și să creezi concursuri sau giveaway-uri prin care să îți faci salonul mai cunoscut.

În momentul de față probabil că majoritatea clienților tăi au cont de Facebook, astfel că platforma este ideală pentru a-ți asigura un flux continuu de comunicare cu aceștia. Ar trebui să ai în vedere următoarele aspecte legate de comunicare pe Facebook:

1.Scrie postări relevante, care să atragă clientele

Pentru a atrage interesul clientelor și a le face să intre în discuție cu tine, poți adresa întrebări de tipul “A venit vara! Care este tunsoarea ta preferată pentru sezonul estival?”. Este un tip de mesaj personalizat ce ajută la deschiderea unei conversații.

2.Fotografiază toate rezultatele

Cel mai bun mod prin care te poți promova este prin fotografierea rezultatelor și postarea acestora. Fotografiază toate rezultatele, pentru a-ți crea o arhivă și decide ulterior ce vrei să faci public. Poți posta fotografii cu manichiuri, coafuri sau păr proaspăt vopsit ce va avea atât scop de reclamă, dar va fi și o sursă de inspirație pentru clientele ce vin la salon.

3.Organizează concursuri și giveaway-uri

Persoanele sunt mereu atrase de lucrurile gratuite, indiferent dacă este vorba de un voucher, un vopsit sau o serie de proceduri cosmetice. Scrie o postare legată de serviciul gratuit pe care îl oferi și organizează un concurs în care persoanele să distribuie postarea și să dea tag la alte trei prietene. Vei ajunge, astfel la o audiență mult mai mare.

4.Investește în Facebook Ads

Deși Facebook este o platformă care îți va aduce multe beneficii, problema este că postările organice (neplătite) nu mai performează bine, așa că va trebui să investești în reclame plătite pentru a te asigura că mesajul tău ajunge la un număr cât mai mare de persoane. Poți selecta audiența care vrei să îți primească materialele promovate și să îți creezi mesajul în funcție de caracteristicile sale.

 Promovarea pe Instagram

1.Folosește un ton relaxat

Utilizatorii Instagram sunt în general mai tineri, așa că va trebui să îți adaptezi mesajele pentru această categorie de public. Folosește un ton relaxat și fotografii plăcute, mai de grabă decât postări legate de servicii, ce folosesc mult scris și detalii mai tehnice.

2.Before and after

Realizează fotografii înainte ca persoanele să folosească serviciile tale și după transformare și aranjează-le într-un colaj, pentru a arăta utilizatorilor care îți vizitează profilul ce pot face stiliștii tăi și pentru a-i convinge să încerce și ei o înfrumusețare.

3.Realizează concursuri pe Instagram

Poți implica utilizatoarele Instagram într-un concurs în care să le îndemni să își posteze manichiura, apoi să folosească un hashtag specific, urmând să alegi aleatoriu o persoană câștigătoare care să beneficieze de un serviciu gratuit la salon.

Picture of Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun comentariu
  • Adauga un comentariu

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.