Suntem bucuroși să anunțăm cea de-a doua ediție a conferinței online Content Marketing PRO, dedicată specialiștilor în digital aflați la orice nivel de pregătire. Se întâmplă pe 15 – 16 martie, online, pe site-ul ContentMarketingPro.ro. Este un efort comun al echipelor Online Mastery și SocialPedia, cu peste 15 ani de experiență în comunicarea online.
Dacă lucrezi în digital sau vrei să începi o carieră în domeniu, este esențial să rămâi conectat cu tot ce se întâmplă în mediul online. Iar în această lume dinamică, algoritmii se schimbă chiar și de la o săptămână la alta.
Citește și:
La Content Marketing PRO, toată informația este 100% practică, putând fi pusă în aplicare imediat pentru business sau brand. Evenimentul se întâmplă pe parcursul a două zile.
Pe 15 februarie, participanții au acces la două paneluri publice + sesiuni de networking cu participare gratuită și două secțiuni (“Comunicare online de la A la Z”, “Raportare și optimizare”) organizate în 6 workshopuri, cu bilet de acces.
Ziua de 16 februarie este dedicată celor două Masterclass-uri de câte 3,5 ore, cu locuri limitate: “Cum faci o campanie de content marketing de la A la Z” – susținut de Corina-Maria Scheianu – Head of Social Media @Digital Star și “Reels Masterclass” – susținut de Alexandra Ciucanu – Trainer și specialist în comunicare.
14 speakeri au confirmat prezența în cadrul evenimentului: Corina-Maria Scheianu – Head of Social Media @Digital Star, Raluca Anton – Doctor în psihologie și psihoterapeut, Andrei Roșca – Change Strategist, Mădălina Preda – Chronic Disorganization Specialist®, Time Management & Productivity Specialist și CVOP™️ – Certified Virtual Organizing Professional, Cosmin Cimil – Fondator & Video strategist @ Kreafilm, Alexandra Ciucanu – Trainer și specialist în comunicare, Mihai Mihalcea – Consultant și trainer de comunicare pe Linkedin, Ionuț Țuța – Expert în comunicare pe Instagram, Liviu Taloi – Data Insights Manager @ DWF, Sorin Drăghici – Cofondator @DWF; Călin Biriș – Fondator @Online Mastery, Robert Tatoi – CEO @FollowArt Production, Sabina Cornovac, Fondator SocialPedia, Iulia Stănescu, Co-Organizator SocialPedia.
? Costul unei zile full care include și înregistrările este 299 de lei, până în 15 februarie.
? În plus, poți alege să înscrii gratuit doar la paneluri și sesiunile de networking.
? Costul celor doua Masterclass-uri este de 500 de lei, iar locurile sunt limitate la 60 de persoane pentru fiecare.
Înscrieri și bilete, aici.
Cine poate participa la conferință:
- Toți specialiștii în digital care vor să-și consolideze cunoștințele în domeniu și să descopere tips & tricks de la speakeri.
- Agențiile și brandurile care vor să afle care sunt ultimele tendințe în domeniul content marketingului și cum le pot aplica.
- Social media juniors, aflați la început de drum, care își doresc să evolueze și să își îmbunătățească pregătirea.
- Creatori de conținut, bloggeri, vloggeri, instagrammeri care își doresc să învețe să folosească și mai bine tool-urile de content marketing, pentru a-și îmbunătăți prezența în mediul online.
- Studenți care vor să urmeze o carieră în digital și care își doresc să descopere cele mai noi informații, trenduri, trucuri și insight-uri din domeniu.
De ce să vii la conferință?
- Primești informații 100% practice de la specialiști cu experiență în digital și content marketing. Pot fi puse în aplicare imediat.
- Ai ocazia să interacționezi cu specialiștii, să adresezi întrebări și să afli tips & tricks.
- Primești sfaturi practice în fiecare dintre cele 2 secțiuni dedicate.
- Ai ocazia să îți faci noi conexiuni cu oameni care lucrează în domeniu.
- Devii parte din comunitățile active de social media și content marketing din România.
- Poți participa la sesiunile gratuite sau poți achiziționa acele module care te interesează.
- Ai acces la înregistrări chiar și după conferință, dacă alegi pachetul care îți permite acest lucru.
- Echipele care organizează evenimentul au experiență de peste 15 ani în social media, digital marketing, content marketing și event planning și îți garantează calitatea informațiilor primite.
Despre paneluri
Cum îți protejezi sănătatea mintală când lucrezi în Content Marketing. Descoperă bune practici pentru a fii performant în profesia ta, fără să-ți pui în pericol sănătatea mintală.
Speakeri: Raluca Anton, Andrei Roșca, Mădălina Preda
Video marketing în 2023. Trenduri, instrumente practice, tips & tricks.
Speakeri: Robert Tatoi, Cosmin Cimil, Alexandra Ciucanu
Despre workshopuri
Comunicare online de la A la Z pentru afaceri. Sesiuni practice despre planificarea și realizarea conținutului pentru promovarea afacerilor.
- Linkedin pentru business
- Instagram pentru business
- TikTok pentru business
Raportare și optimizare. Sesiuni practice orientate spre îmbunătățirea calității comunicării online.
- Cum faci un raport profesionist de Social Media
- Cum măsori rezultatele campaniilor folosind Google Analytics
- Cum folosești inteligența artificială în contetnt writing & SEO
Despre masterclass-uri
Cum faci o campanie de content marketing de la A la Z
Consumatorii sunt din ce în ce mai bombardați cu mesaje de promovare mai mult sau mai puțin evidente sau potrivite nevoilor lor, de aceea este important să știi cum poți livra un conținut de calitate, personalizat și la momentul potrivit către audiența ta. Astfel, timp de câteva ore ne vom concentra atenția asupra campaniilor de content marketing și crearea lor pas cu pas.
Reels masterclass
Învață cum să comunici în mod profesionist folosing conținutul video de tip reels. Descoperă:
- cum să planifici conținutul;
- ce instrumente practice de editare și publicare să folosești;
- cum să descoperi trenduri și să te folosești de acestea pentru a crește vizibilitatea conținutului tău;
- cum să optimizezi conținutul de tip reels pentru a fi ușor de descoperit.
Parteneri: Banca Transilvania, Eventmix
Parteneri media: Kiss FM, IQAds, SocialWeb, Flawless, Spot Media, Content Marketing Romania, Viața de freelancer, Ecompedia, Lumea SEO PPC, Mihaela Lemnaru, Olivian Breda, Bizz Club, Librăria de design.
Content Marketing PRO este un efort comun al echipelor Online Mastery și SocialPedia, cu peste 15 ani de experiență în comunicarea online.
Adauga un comentariu