Tocmai ai terminat de scris un articol nou pe blog de care știi că cititorii tăi vor fi încântați. Ai ales tema perfectă, ai creat o imagine atrăgătoare, ai optimizat titlul și alte aspecte SEO pe pagină și anticipezi cu nerăbdare aprecierile, distribuirile și comentariile cititorilor. Însă, care este locul ideal unde ai putea partaja conținutul?
Iată 20 de locuri ideale unde ar trebui să partajezi conținutul postării tale și unde poate fi vizualizat de câți mai mulți:
Citește și:
Adăugați o actualizare Facebook ori de câte ori publicați ceva nou pe un canal precum un blog pentru a ajuta la amplificarea conținutului. Utilizați conținutul teaser într-o postare de blog, cum ar fi paragraful de deschidere sau ceva asemănător, pentru a atrage cititorii să se întoarcă la articol. Pentru a optimiza interacțiunea și a atrage câți mai mulți vizualizatori, utilizați o imagine din conținut, cum ar fi imaginea recomandată din postarea de pe blog.
Twitter are 145 de milioane de utilizatori activi zilnic care pot fi monetizați, așa că este un alt loc perfect pentru a vă distribui conținutul. Într-adevăr, Twitter este unul dintre singurele site-uri unde distribuirea aceluiași articol de mai multe ori poate fi cu adevărat benefică.
În timp ce LinkedIn este o locație excelentă pentru a distribui link-uri către cele mai recente postări, opțiunea de a crea articole este o caracteristică subutilizată. Dacă aveți o rețea profesională mare pe LinkedIn, este logic să republicați sau să sindicalizați unele dintre articolel de blog pentru a vă ajuta conținutul să câștige mai multă expunere.
- Medium
Medium este o platformă de publicație online în care vă puteți posta lucrările și puteți citi informații de la alți autori și publicații.
Este un alt domeniu în care vă puteți sindicaliza intrările pe blog și puteți oferi materialului publicat mai multă expunere. Pe Medium, postările de formă lungă sunt mai populare decât postările obișnuite. Dacă scrieți în mod regulat articole de blog de formă lungă, puteți republica unele dintre ele pe Medium pentru a ajunge la un public mai mare.
Cu peste 330 de milioane de utilizatori activi, Reddit este una dintre cele mai populare comunități online. Este de la sine înțeles că platforma are un mare potențial pentru a atrage vizitatori pe site. Cu toate acestea, înainte de a putea începe să partajați conținutul, trebuie să fiți un membru activ al grupurilor (numite subreddits) la care vă alăturați pe Reddit.
- Grupuri de pe Facebook
Flipboard este o aplicație populară de agregare de știri care poate fi descărcată atât pe dispozitivele iOS, cât și pe dispozitivele Android. Este, de asemenea, o locație minunată pentru a vă promova munca, a organiza conținutul și a stabili autoritatea asupra unui subiect.
Puteți folosi Flipboard pentru a crea mai multe categorii de conținut, cunoscute sub denumirea de reviste, apoi puteți începe să le completați cu un conținut relevant.
- Steemit
Steemit este o platformă de blogging și social media bazată pe blockchain care plătește utilizatorii cu STEEM în schimbul producerii și curatării conținutului. Puteți să vă alăturați Steemit și să începeți să reutilizați sau să sindicalizați o parte din conținutul existent pentru a atrage un public mai larg.
- Slideshare
SlideShare, cea mai mare comunitate profesională de schimb de informații din lume, cu 80 de milioane de membri activi și este unul dintre primele 100 de site-uri web cele mai vizitate din lume. Pentru a face o prezentare superbă care să surprindă în mod corespunzător toate punctele principale care pot fi acționate din articolul de blog, poți utiliza PowerPoint, Keynote, Canva sau chiar Slidebean.
- Grupuri de pe LinkedIn
Grupurile LinkedIn sunt locuri pentru utilizatorii LinkedIn din aceeași industrie sau cu interese similare pentru a împărtăși materiale, a pune întrebări, a posta și a vedea locuri de muncă, a crea rețele și a se poziționa ca experți în industrie, de aceea acesta poate fi un loc potrivit pentru a
În ceea ce privește utilizatorii activi, Instagram este a doua cea mai populară platformă de socializare din lume, după Facebook. Dacă nu îți postezi materialul pe Instagram, vei pierde un miliard de utilizatori activi lunar și 500 de milioane de persoane care folosesc Instagram Stories în fiecare zi.
E-mailul poate părea puțin depășit, dar este totuși o modalitate excelentă de a răspândi vestea despre noul tău material. Potrivit unor cercetări, 72% dintre consumatori preferă să comunice cu companiile prin e-mail.
- Youtube
Pierzi o parte semnificativă din populația ta dacă nu ai un canal YouTube, indiferent de nișa ta.
- Tumblr
Încercați să îl combinați cu blogul postând fragmente și fotografii din postare pe Tumblr și trimiteți înapoi la postarea inițială.
Crearea de fotografii descriptive este cheia pentru a genera trafic de pe Pinterest. Pe platformă, imaginile cu mesaje clare și precise au un impact mai mare decât imaginile generice.
- Podcast
Puteți reutiliza cele mai recente postări în episoade noi de podcast dacă aveți deja un podcast.
Cu toate acestea, dacă nu aveți deja unul, ar trebui să știți că începerea propriului podcast este acum mai ușor ca niciodată. În doar câteva minute, îți poți lansa podcastul folosind un program gratuit precum Anchor (disponibil pe iOS, Android și web).
- Vimeo
Vimeo primește peste 100 de milioane de vizitatori unici lunar. Dacă aveți deja videoclipuri pe YouTube, puteți face același lucru pe Vimeo și puteți ajunge la un public complet nou.
- Quora
Unul dintre cele mai cunoscute site-uri web de întrebări și răspunsuri este Quora. Pur și simplu răspunzând la întrebări și împărtășindu-vă cunoștințele, puteți atrage traficul direcționat înapoi pe blog.
- Forums
Desigur, există sute de forumuri din care să alegeți care acoperă o gamă largă de subiecte. Găsiți un forum care este relevant pentru nișa dumneavoastră sau pur și simplu faceți o căutare pe Google.
- IGTV
Aici puteți republica videoclipuri de formă lungă pentru a obține mai multă expunere pentru videoclipuri dacă le aveți deja pe YouTube.
Adauga un comentariu