12 întrebări de pus atunci când cautați o agenție locală de SEOdoar 4 minute sa citesti articolul

seo text keyboard button

Pe măsură ce motoarele de căutare își îmbunătățesc algoritmii pentru a oferi o experiență mai bună pentru utilizator, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este un proces în continuă dezvoltare. În timp ce în trecut, SEO putea fi realizat eficient folosind formule de densitate a cuvintelor cheie și backlink-uri achiziționate ieftin, SEO de astăzi poate fi realizat doar ca parte a unei strategii de marketing digital cuprinzătoare și integrate.

Devine din ce în ce mai dificil pentru companiile care obișnuiau să-și facă SEO intern să obțină rezultate SEO măsurabile. Backlink-urile eficiente necesită acum conținut interesant, marketing de influență și cel puțin o parte din know-how în PR. Pentru o strategie modernă a cuvintelor cheie sunt necesare cercetarea intenției utilizatorilor, experiența de marketing de conținut și o bună cunoaștere a criteriilor de clasare ale Google. Unele firme aleg să se angajeze cu o agenție SEO profesionistă, deoarece poate solicita mai mult de unul sau doi profesioniști SEO într-o echipă de marketing.

Alegerea unei firme sau agenții SEO poate fi o activitate dificilă. Partenerul dumneavoastră, în cel mai bun scenariu, crește traficul organic către site, vă îmbunătățește clasamentul în căutare și vă ajută să generați mai mulți clienți potențiali și vânzări.

A angaja pe cineva care să construiască și să execute o strategie SEO, pe de altă parte, nu trebuie să fie complicată. Pentru a angaja o agenție SEO, nu trebuie să fii un expert; tot ce trebuie să știi este ce întrebări să pui și la ce răspunsuri să te aștepți.

Iată 12 întrebări de pus atunci căutați o agenție locală de SEO;

  1. Ați lucrat cu companii din industria noastră?

Este extrem de benefic să determinați dacă agenția locală de SEO a lucrat anterior sau nu cu o companie similară cu a dumneavoastră. SEO poate varia foarte mult în funcție de industria și dimensiunea firmei, astfel încât, cu cât o agenție are mai multă experiență directă, cu atât mai bine. De aceea este bine ca pentru a susține afirmația lor, doriți să auziți „da” și să vedeți câteva exemple de organizații cu care au lucrat. Dacă răspunsul este „nu”, totuși, nu evitați imediat compania.

  1. Ce aspecte ale SEO ar trebui să externalizăm?

Chiar și SEO local are mai multe fațete și nu trebuie să externalizați fiecare aspect al SEO dacă doriți să lucrați cu o agenție. Firma pe care o evaluați ar trebui să vă ofere o înțelegere aprofundată a cel puțin trei fațete ale SEO local, care vă pot ajuta mai bine afacerea. Vrei ca ei să recunoască că își construiesc propriile linkuri, gestionează listele locale și creează conținut.

  1. Puteți garanta rezultate SEO locale?

Multe companii de SEO încearcă să susțină că pot garanta rezultate sau au cumva o relație „dovedită” cu motoarele de căutare. Vrei să interacționezi cu o agenție care are încredere în capacitatea sa de a te asista, fiind, de asemenea, onestă, rezonabilă și legală în acțiunile sale în numele tău pentru că nu există nicio modalitate de a garanta rezultate SEO sau de a deține un fel de cunoștințe ascunse care lipsesc altor companii (sau chiar profesioniști interni).

  1. Ce valori sunt cele mai valoroase de analizat/Care valori sunt prioritare?

Când vă uitați la analizele dumnevoastră de la început, aceasta este o întrebare inteligentă de pus pentru a vedea care este cea mai bună practică a acestora.

  1. Care sunt câțiva dintre cei mai buni clienți ai voștrii sau exemple de studii de caz?

Portofoliul unei agenții SEO este crucial și ar trebui ca acestea să vă poată arăta câteva mostre din cele mai mari povești de succes ale clienților lor.

  1. Ce fel de rapoarte sau actualizări de monitorizare vom primi?

Comunicarea nu este întotdeauna ușoară în SEO, dar trebuie să se întâmple dacă veți lucra cu o companie. Vrei un raport care să fie explicat clar și ușor de înțeles de tine și de alți membri ai echipei tale.

  1. La ce poate lucra echipa noastră în continuare?

În majoritatea circumstanțelor, angajarea unei agenții SEO înseamnă că majoritatea preocupărilor legate de SEO vor fi gestionate prin externalizarea sarcinii. Ar trebui să reafirme că majoritatea efortului va fi gestionat de organizația lor, dar că există întotdeauna locuri în care SEO poate fi luat în considerare și de tine.

  1. Cum selectați cuvintele cheie de top pentru firma noastră?

Când vorbesc despre selecția cuvintelor cheie, doriți să menționeze că relevanța, intenția utilizatorului, numărul de trafic și nivelul concurenței sunt toți factori importanți de luat în considerare.

  1. Cât timp durează pentru a începe să vezi rezultate și îmbunătățiri?

Acest lucru va varia foarte mult în funcție de cât de bine stabilită este compania și de ce îmbunătățiri sunt necesare. Cu excepția cazului în care sunteți deja o sursă de top pe piață și angajați un serviciu SEO pentru întreținere, aceștia ar trebui să fie capabili să explice că schimbările necesită timp și nu este ceva ce poate fi realizat imediat.

  1. Cum este poziționată compania dumneavoastră în climatul actual al schimbării din lumea SEO locală?

SEO se schimbă mereu, iar dacă nu ții pasul, vei rămâne în urmă. Verificați dacă agenția vă poate ghida prin cele mai actuale ajustări și vă pot explica ce se întâmplă într-un limbaj pe care îl puteți înțelege.

  1. Puteți rezolva probleme complexe Google My Business (GMB), Yelp, Apple Maps și alte probleme de înregistrare?

Trebuie să verificați dacă au mai gestionat înregistrări și citate locale pentru o companie de dimensiunea și stilul afacerii dumneavoastră. Alte sisteme locale, cum ar fi Google și Apple Maps, Yelp și orice altceva specific industriei, sunt disponibile pe lângă GMB (cum ar fi Thumbtack sau HomeAdvisor, care sunt ambele site-uri locale care se clasează extrem de bine).

  1. Monitorizarea revizuirii și răspunsul fac parte din pachet și cum arată acesta?

Vrei să știi că aceștia sunt cu ochii pe Google My Business, Facebook și orice rețele de nișă (de exemplu, în asistență medicală, Healthgrades, Doctor.com și așa mai departe).

Picture of Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun comentariu
  • Adauga un comentariu

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.