Lensa: 58 milioane lei și 10 magazine noi în prima jumătate din 2022doar 2 minute sa citesti articolul

lensa

Cifra de afaceri a retailerului de optică Lensa înregistrată în primele șase luni ale anului curent indică o creștere de 68% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cumulat, în magazinele fizice și în magazinul online au fost înregistrate venituri de 58 milioane lei (11,7 milioane euro).

Anul trecut, în aceeași perioadă, veniturile Lensa au depășit 34 milioane lei (6,9 milioane euro).

Lensa a accelerat strategia de expansiune în prima jumătate a anului, reușind să deschidă 10 magazine noi. Investițiile din perioada ianuarie – iunie 2022 au ajuns la circa 1,2 milioane euro.

Noile showroomuri au fost deschise în Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, București, Târgoviște și Constanța. Magazinele Lensa depășesc suprafața de 100 mp și sunt dotate cu unul sau două cabinete optometrice, în care clienții pot efectua oricând o consultație optometrică complet gratuită.

”Dacă păstrăm trendul de creștere, avem șanse să depășim obiectivul de vânzări de anul acesta, care se poziționează la circa 19 milioane de euro. Ne dorim să răspundem cererii clienților noștri, așadar am accelerat și mai mult procesul de expansiune. Obiectivul de dezvoltare estimat pentru jumătatea anului, care prevedea inaugurarea a cel puțin încă nouă magazine Lensa a fost depășit. Am încheiat primul semestru cu 10 noi magazine și ne propunem lansarea altor nouă magazine până la finalul acestui an, astfel încât să ajungem la o rețea de 35 de unități la nivel național”, a declarat Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa.

Cea mai ridicată pondere în distribuția vânzărilor se înregistrează în continuare în rețeaua de magazine fizice.

Trendul evoluției categoriilor de produse rămâne similar cu cel din intervalul ianuarie – iunie 2021.

Cererea pentru ochelarii de vedere este în creștere de la an, acesta fiind și segmentul cu cea mai mare pondere în vânzări, care consemnează o evoluție de 80%.

Pe locul doi se află ochelarii de soare, în creștere cu 63%, urmați de lentilele de contact, în creștere cu 40%.


Citiți articolul original pe start-up.ro

Declinarea răspunderii! romaniahub.ro este un agregator automat al media din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară.Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (start-up.ro) Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – [email protected]. Conținutul va fi șters în 24 de ore.
Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun review
  • Adauga un comentariu

    Alții au citit și...

    top-shop.ro

    Citește și...

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.