O canapea pentru birou este un element esențial, indiferent dacă ești în căutarea unei piese super confortabile sau a unui element de decor care să ofere un aer modern și elegant.
Într-un cadru de lucru contemporan, ele joacă un rol crucial în crearea unei ambianțe de birou adecvate și în oferirea unui sentiment confortabil tuturor angajaților. Semnificația mobilierului de birou nu se oprește doar la confort, ci are rol atât în creșterea productivității lucrătorilor cât și în crearea unei atmosfere sigure și relaxante. Cu alte cuvinte, canapelele au un rol mult mai important decât am putea crede, ajungând să fie piese vitale de mobilier de birou de care ai nevoie în sala de ședințe sau în zonele de recepție.
Întradevar, poate că este nevoie să acorzi puțin mai mult timp de cercetare atentă pentru a alege canapeaua potrivită unui spațiu de birou. Câteva elemente de luat în calcul ar fi: dimensiunea, tapițeria, configurația și finisajele potențialei tale canapele moderne de birou.
Pentru te ajuta să economisești eforturile și timpul, noi am pus cap la cap acest articol care intenționează să te ajute și să simplifice tot procesul, ceea ce îți permite să îți restrângi alegerile pentru a face alegeri cât mai raționale!
Canapeaua pentru birou vs. Canapeaua pentru recepție
Pentru a înțelege mai bine rolul canapelei pentru birou, începem prin a face diferența dintre aceasta și canapeaua pentru recepție.
Fie sub formă de hol, sală separată sau open-space, recepția este locul de tranzit prin care trec absolut toate persoanele, deci reprezintă un spațiu foarte important, dar și o carte de vizită a business-ului tău. Fiind prima încăpere pe care o văd potențialii clienți, dar și noii angajati, aceasta lasă o primă impresie puternică despre tine și despre compania ta.
Dacă o canapea de relaxare pentru birou este mai mult pentru tine și pentru angajații tăi, o canapea pentru recepție trebuie să facă față unui trafic mai intens, aflandu-se așa cum spuneam, într-o zonă de tranzit, deci materialul pe care îl alegem pentru ea este clar un factor foarte important.
Nu în ultimul rând, ca piesă de mobilier ce ia contact direct cu toți oamenii care trec pragul companiei tale, este important ca aceasta să aibă un design și o culoare potrivită, dar să fie și suficient de confortabilă pentru a facilita perioadele de așteptare.
Canapeaua pentru Birou
Dimensiunea spațiului
Trebuie să iei în considerare cu atenție dimensiunea zonei în care vei amplasa noua ta canapea. Canapelele pot fi clasificate în mai multe tipuri, cum ar fi: canapea în formă de L, în formă de U, canapea cu 2 locuri, canapea cu 3 locuri, etc. Recomandăm ca inainte de orice, să iei în calcul atât forma și dimensiunea spațiului, cât și restul de mobilier pe care urmează să îl pui în aceeași încăpere – asta dacă nu lași canapeaua pentru final.
O canapea de dimensiuni compacte, cu depozitare încorporată, va fi cea mai bună opțiune dacă ai un birou mic. Pe de altă parte, dacă ai spațiu amplu în biroul tău, poți experimenta cu diferite forme și dimensiuni ale canapelei.
Tematica și activitatea companiei
Bineînțeles, obiectul de activitate al companiei tale contribuie activ la tematica pe care spațiul tău de lucru o are. Cel mai probabil ai observat și în filme, business-urile care activează mai mult în zona de creativitate și fashion tind să aleagă canapele din catifea și de cele mai multe ori in culori puternice, cu impact vizual.
Pe de alta parte, o firmă de avocatură sau contabilitate – acele firme care vor să pastreze un aer mai serios si tradițional – vor opta mai degraba pentru culori închise, reci și vor alege cel mai probabil o canapea de piele sau material textil.
Este foarte important să amintim faptul că un design bun de birou promovează productivitatea. De la o iluminare bună până la un miros plăcut, care umple întreaga cameră, angajații vor fi într-o dispoziție mai bună pentru a-și îndeplini sarcinile. Aceste alegeri sunt, de asemenea, substanțiale în promovarea sănătății mai bune pentru întreaga ta echipă. Îmbunătățirea calității aerului și adăugarea de mobilier ergonomic la amenajarea biroului ar trebui, de asemenea, să arate oamenilor tai că îții pasă de starea lor de bine.
Dacă spațiul permite, poți lua în considerare să ai zone de lounge deschise, cu canapele confortabile unde angajații să se poată relaxa și să ia o mica pauză de la task-urile obositoare, pe parcursul programului.
Materiale și culori
Înainte de a cumpăra o canapea pentru birou sau recepție, asigură-e ca alegi un material rezistent, astfel încat tu și angajații tăi să vă puteți bucura de ea pentru un timp cât mai îndelungat. Canapelele din piele reprezintă de cele mai multe ori o opțiune, datorită finisajului lor clasic și atemporal. În plus, sunt ușor de curățat și durează ani de zile. Cu toate acestea, datorită culorilor și aspectului mai călduros, multe persoane tind să aleagă o canapea din catifea, chiar dacă acestea vin la pachet cu cerințe putin mai complicate atunci cand vine vorba de întreținere și rezistența la uzură, în timp.
Alături de materialul și finisajul canapelei, nu uita să ții cont și de culoarea acesteia pentru a te asigura că se va potrivi cu estetica generală a decorului biroului.
Înțelege teoria culorilor și alege canapele care vor încuraja starea de spirit ideală a echipei tale. De ce să nu încerci niște canapele ciudate și curbate care completează atmosfera de birou pe care ți-o dorești? Sau poate vrei să promovezi distracția și spiritul de echipă antrenant, atunci poți alege canapele la fel de captivante și calduroase! Dacă vrei să fii inspirat și concentrat, achiziționează una care să amintească echipei tale de natură și liniște.
Confort și scop
Scopul canapelelor confortabile de birou este cu atât mai mare cu cât clienții, vizitatorii și oaspeții tăi vor sta pe ele. Prin urmare, ar trebui să verifici întotdeauna confortul canapelei înainte de a ajunge la o decizie.
Pentru un cabinet de psihologie de exemplu, canapeaua este o piesă foarte importantă, fiind un mediu care trebuie să inspire siguranță pentru pacient. Gradul de confort al ei trebuie să fie ridicat, pentru a spori relaxarea pe întreaga durată a unei ședințe. În schimb, pentru un spațiu de lucru deschis, pe care angajații il vor folosi pe durate mai scurte de timp, poate pentru un brain-storming, o mică adunare a echipei sau o pauză între task-uri, confortul poate juca un rol mai puțin important.
Întotdeauna, reține că fluxul de design al biroului tău este un lucru important pentru a optimiza eficiența și comunicarea la birou, din cauza aceasta confortul și scopul canapelelor este imens când vine vorba de crearea unui spațiu de lucru productiv.
O canapea impecabilă este una care îndeplinește atât standardele de calitate, cât și de lux. Nu numai că o canapea de birou ar trebui să fie suficient de durabilă pentru a rezista folosirii de către echipei ta în anii următori, dar și aspectul său general ar trebui să fie suficient pentru a impresiona și inspira pe oricine trece pragul companiei și va sta pe ele.
Concluzii
Mobilierul de birou pare ca are reputația de a fi plictisitor și neinteresant, dar nu trebuie să fie așa, acesta poate fi unul care poate să relaxeze sau sa inspire. Achiziționarea mobilierului de birou implică mult mai mult decât o simplă căutare. Cu informațiile din acest articol, credem ca iti vom fi utili în găsirea piesei perfecte, potrivită nevoilor firmei tale și ale angajaților acesteia.
Adauga un comentariu