Anunțul de angajare – modele și sfaturi ca să scrii un anunț reușitdoar 14 minute sa citesti articolul

pexels karolina grabowska 5882683

Ești angajator și vrei să recrutezi cei mai buni oameni pentru echipa ta? Un pas important din fiecare proces de recrutare este redactarea anunțului de angajare. Un anunț bine scris, care oferă detaliile importante despre job și toate lucrurile necesare de știut, este mai apreciat și are rate de aplicare mai bune. Pe de altă parte, unul redactat mai prost, este mai puțin de succes și s-ar putea să nu-ți aducă aplicanții pe care ți-i dorești.

Descoperă din acest articol ce anume face un anunț reușit de angajare, sfaturi pentru a redacta unul cu adevărat reușit, dar și modele care să te inspire în redactarea acestuia.

Cum să scrii un anunț de angajare ca să atragi candidații potriviți

Ce face un anunț de angajare bun? Următorii pași reprezintă îndrumări utile în momentul în care redactezi un anunț de angajare:

1. Folosește titlul exact al postului

În funcție de domeniul profesional, unele roluri au o varietate de nume. Deși unele responsabilități ale postului sunt aceleași, este obișnuit ca titlurile jobului să fie diferite. Denumirile exacte ale posturilor fac ca candidații să găsească mai ușor rolul în timpul căutărilor lor de joburi, în special atunci când caută online.

2. Oferă o descriere a companiei

Un scurt context oferă potențialului candidat o perspectivă asupra obiectivelor mai largi ale organizației, dincolo de rolul individual. Candidații înțeleg apoi cum ar putea contribui la succesul companiei. Este, de asemenea, o modalitate bună pentru candidați de a se familiariza cu istoria organizației.

3. Enumeră în mod clar sarcinile și responsabilitățile

O explicație clară a rolului oferă candidatului o perspectivă asupra a ceea ce presupune rolul postului și dacă abilitățile sale corespund cerințelor. A avea o listă clară de responsabilități și îndatoriri poate ajuta la atragerea candidatului potrivit pentru a-și îndeplini rolul, oferindu-i o reprezentare exactă a ceea ce se pot aștepta. Acest lucru poate îmbunătăți satisfacția angajaților în muncă și poate asigura că compania găsește talente potrivite pentru a ocupa posturile vacante.

4. Enumeră abilitățile și calificările necesare

Este benefic să fie clare abilitățile și calificările necesare pentru rol pentru a atrage candidați calificați. Fiind clar, este mai ușor să selectezi lista scurtă a candidaților în funcție de faptul dacă îndeplinesc criteriile de calificare. De asemenea, poate accelera procesul de selectare a listei scurte, asigurându-se că majoritatea solicitanților sunt conștienți de și îndeplinesc calificările stabilite în anunț.

5. Indică locația și programul de lucru

Locația, programul de lucru și potențiala călătorie sau relocare sunt factori importanți de care candidații trebuie să ia în considerare atunci când examinează și aplică pentru un loc de muncă. Aceștia pot identifica rapid dacă orele de lucru și locația sunt potrivite pentru ei, dacă este clar menționat și ar putea economisi timp la faza interviului sau a ofertei dacă aceste informații au fost puse la dispoziție atunci când au aplicat. Claritatea asupra locației și orelor este utilă și pentru posturile de la distanță cu program de lucru flexibil.

6. Oferă câteva informații despre salariu și beneficii

Anunțurile de angajare afirmă adesea că un salariu este competitiv atunci când nu doresc să precizeze suma reală. Salariile exacte sau intervalele de salariu nu sunt o cerință atunci când faceți publicitate unei postări, deși aceste informații pot fi benefice. Oferind o perspectivă asupra salariului, candidații pot decide dacă remunerația este potrivită pentru stilul de viață și angajamentele lor.

7. Oferă informații de contact

Include informații de contact în cazul în care potențialul candidat dorește să te contacteze pe tine sau pe angajatorul tău. Un e-mail de contact, titlul postului și numele managerului de angajare le permit candidaților să aplice și să reacționeze la postul deschis. De asemenea, este util dacă candidații au întrebări despre rol.

Menționăm sau nu salariul în anunțul de angajare?

Chiar dacă este un subiect sensibil uneori și poate îți dorești ca salariul să rămână confidențial, 98% dintre români vor să știe salariul jobului pentru care aplică, încă din anunțul de angajare. Pentru joburile cu salariu afișat, numărul de candidați crește considerabil (chiar cu 37%). Așadar, noi te sfătuim să afișezi salariul pentru joburile tale, încă din anunțurile de recrutare.

Însă, dacă vrei să menții acest salariu confidențial, este alegerea ta. Pentru unele posturi, s-ar putea să fie mai bine să lași discuția despre salariu pentru un moment potrivit (primul, al doilea sau al treilea interviu). Însă fii pregătit să primești această întrebare de la candidații tăi.

Dacă vrei să te inspiri pentru a stabili salariul pentru joburile tale, poți folosi Ghidul Salariilor realizat de BestJobs:

4 modele de anunțuri de angajare

Atunci când vrei să scrii un anunț de recrutare potrivit, este bine să ții cont și de cum ar putea să arate cel mai bine un astfel de anunț de job. Vezi mai jos câteva modele care să te inspire.

Dacă scrii descrierea unui post deschis, este util să iei în considerare exemple de postări eficiente de locuri de muncă. Iată o listă cu exemple de anunțuri de angajare:

1. Rol experimentat

Iată un exemplu de anunț de angajare pentru un post care necesită mai mulți ani de experiență:

Manager de comunicare la Ideal Pancakes

Despre noi

Ideal Pancakes este un lanț alimentar recunoscut la nivel mondial cu sediul în București, care își propune să facă fiecare client să se simtă special. Ideal Pancakes oferă un meniu personalizat, organizat de bucătari recunoscuți la nivel mondial, în locații frumoase din centru și periferie

Descrierea postului

În calitate de manager de comunicare, te ocupi de următoarele sarcini:

  • conducerea echipelor de comunicare, PR și marketing;
  • supravegherea dezvoltării strategiilor de marketing;
  • aprobarea copiei, articolelor, conținutului rețelelor sociale și tipăririi;
  • angajarea managerilor de comunicare;
  • prezentarea de noi idei de conținut și de marketing Consiliului;
  • asistarea departamentului de marketing;
  • întâlnirea cu părțile interesate pentru a obține feedback;
  • gestionarea și publicarea mărturiilor;
  • răspuns la problemele de PR.

De ce să lucrezi cu noi?

Beneficii acordate de companie pentru postul de manager de marketing:

  • Salariu lunar de 2.000 de euro
  • Abonament medical privat, inclusiv pentru persoanele din familia apropiată
  • 25 de zile concediu anual, care cresc în fiecare an de muncă
  • Plan de pensii atractiv
  • Concediu parental
  • Abonament Bookster
  • Abonament la sala de sport

Calificări și competențe:

Căutăm un candidat cu următoarele calificări:

  • Licență într-un domeniu relevant (este de dorit master în PR, marketing sau comunicare);
  • Cinci ani de experiență într-o poziție de management;
  • Experiență într-un rol creativ;
  • Abilități de comunicare;
  • Abilități de e-mail marketing, SEO, redactare, creare de conținut;
  • Abilități de management;
  • Viziune creativă.

Cum aplici:

Dacă ești interesat să aplici pentru această poziție, trimite CV-ul și scrisoarea de intenție la [email protected] Întrebările despre rol le poți trimite prin e-mail către Andreea Stan la: [email protected].

2. Poziție de nivel mediu (middle management)

Iată un exemplu de job deschis pentru o poziție de nivel mediu:

Systems Engineer la ReachPeople

Despre noi

ReachPeople cu sediul principal în Londra, Marea Britanie, este specializată în furnizarea companiilor cu aparate de plată cu card. Căutăm un inginer de sisteme cu experiență care să se alăture echipei noastre și să ne dezvolte baza de date și platforma web pentru a oferi servicii mai bune.

Descrierea postului

În calitate de inginer de sisteme la CloseReach, responsabilitățile dumneavoastră pot include:

  • Rezolvarea problemelor legate de date și de sistem
  • Asigurarea securității informațiilor
  • Sprijinirea clienților cu expertiza tehnică
  • Redactarea îndrumărilor pentru cumpărare
  • Testarea actualizărilor sistemului înainte de actualizarea acestuia

De ce să lucrezi cu noi

Dezvoltarea angajaților noștri de la ReachPeople este primordială. Pentru a sprijini acest lucru, oferim beneficii:

  • Acces la sala de sport și la cantină;
  • Concediu anual de 28 de zile;
  • Plan de pensii competitiv;
  • Acces la cursuri de dezvoltare profesională;
  • Casual Friday.

Calificări și competențe:

Căutăm un candidat de înaltă pregătire, cu următoarele calificări:

  • 3 ani de experiență în munca de inginer de sisteme;
  • ultimele calificări de dezvoltator IT;
  • diplomă de master sau echivalent în informatică;
  • abilități de comunicare scrisă și verbală;
  • cunoștințe puternice fintech;
  • poate începe cu un preaviz scurt.

Cum aplici

Dacă ești interesat să aplici pentru această poziție, trimite CV-ul prin e-mail cu referințe la Ioana Popescu la [email protected]

3. Un exemplu în tehnologie

Iată un alt exemplu în domeniul tehnologiei, administrarea de rețea:

Administrator de rețea Cisco la GGMSoft

Fișa postului

Suntem o firmă de automatizare IT, care caută un administrator de rețea pentru a depana problemele apărute, a interacționa cu clienții și a crește automatizarea sistemului.

Descrierea sarcinilor postului:

  • Rezolvi problemele pe mai multe platforme precum Cisco, Checkpoint și Juniper;
  • Interacționezi și sprijini clienții, atât interni cât și externi;
  • Colaborezi cu colegii din alte departamente;
  • Găsești și implementezi oportunități de automatizare.

Abilități și cerințe:

  • Peste un an de experiență de administrator de rețea;
  • Înțelegerea profundă a rețelelor de internet Cisco;
  • Abilități excepționale de comunicare (atât scrisă cât și orală);
  • Abilități solide de client service și abilități interpersonale.

Grilă de salarizare

1.500-1.800 euro/lună

Beneficii ale jobului:

  • 29 de zile de concediu și 12 de sărbători legale
  • Buget de antrenament bun pentru a urma orice cursuri îți plac.
  • 2 luni concediu maternal/paternal.
  • Abonament medical privat și asigurare de viață

Informații despre companie

GGMSoft este o platformă ca serviciu la nivel mondial care transformă IT-ul prin automatizare. Cu birouri în Londra, Amsterdam și București, servim clienți de la nivel global la local. După cum spune unul dintre administratorii noștri de rețea, „GGMSoft vă va oferi cea mai bună experiență în cel mai scurt timp.”

4. Un job în Customer Experience, cu o descriere mai cuprinzătoare

Iată și un job în Customer Experience, care are o descriere mai cuprinzătoare și detaliată, din care să te inspiri:

Descrierea completă a postului

Titlul postului: Manager experiență clienți
Raportează la: Vicepreședinte Operațiuni
Companie: No Cow
Locație: București

Cine suntem noi?

Fondată în 2015, No Cow are rădăcinile în antreprenoriat. Revoluționăm industria alimentației cu alternative mai bune pe bază de plante care refuză să facă compromisuri de nutriție sau aromă. Toate produsele No Cow nu conțin lactate, sunt bogate în proteine ​​​​vegetale și conțin doar 1g de zahăr! Creștem rapid și căutăm oameni care au pasiune pentru misiunea noastră, sunt agili, pot contesta normalul, dar cel mai important, doresc să se bucure de călătorie!

Ce ai face în acest rol?

Customer Experience Manager-ul este o poziție cheie de operațiuni pentru No Cow și este responsabil pentru creșterea ratelor de satisfacție a clienților, asigurându-se că fiecare punct de contact al clientului, călătoria acestuia este captivantă, eficientă și eficace. Aceasta este atât o poziție de „lider”, cât și de „factor”, care necesită o persoană extrem de motivată și autodirijată, cu o reținere solidă a clienților și experiență operațională, cu abilități interpersonale puternice. 

Responsabilitățile acestui rol vor varia de la creșterea loialității clienților, reducerea ratei de pierdere și stabilirea unei viziuni clare, astfel încât întregul angajament al mărcii să fie realizat. Candidatul trebuie să aibă un palmares de succes în sprijinirea companiilor emergente, de preferință produse de consum de marcă în companii și să lucreze într-un mediu de echipă cu ritm rapid. Mai exact, avem nevoie de cineva care să se ocupe de:

  • Gestionarea mai multor portaluri de comenzi online în ceea ce se află în gestionarea stocurilor, îndeplinirea, progresul și comunicarea cu consumatorii;
  • Definirea și implementarea de standarde/proceduri pentru asigurarea unei experiențe optime pentru achiziții
  • Stabilirea de medii de comunicare prin care au nevoie să poată contacta cu ușurință sau companie și invers
  • Efectuarea de studii și cercetări pentru a descoperi noi tehnici necesare pentru a avea nevoie experienţă
  • Interacțiunea cu consumatorii No Cow prin intermediul rețelelor sociale, apelurilor telefonice și e-mailului pentru furniza o experiență excelentă a mărcii No Cow;
  • Oferirea de asistență consumatorilor cu privire la experiența generală de cumpărături, inclusiv problemele de onorare a comenzilor;
  • Dezvoltarea de touchpoints în călătoria clientului, definirea segmentării bazei de clienți și
  • strategii variate și identificarea de oportunități pentru a dezvolta continuarea afacerii;
  • Asigurarea legăturii cu departamentele de operațiuni și marketing pentru a asigura livrarea de înaltă calitate de produse și servicii;
  • Furnizarea unui serviciu de telefonie remarcabil pentru orice apeluri primite de la consumatori, asigurându-te că vei trece la membrul echipei potrivit, acolo unde este cazul;
  • Gestionarea abonamentelor, inclusiv modificările, anulările și raportarea lor;
  • Integrarea tuturor noilor portaluri online pentru a securiza inventarul, onorarea și procesarea comenzilor;
  • Utilizarea de instrumente de management al relațiilor cu clienții (CRM) în coordonare și monitorizare;
  • Operațiuni privind experiența clienților;
  • Gestionarea mai multor conturi de e-mail pentru a furniza servicii interne și externe tuturor utilizatorilor finali;
  • Comunicarea în mod interfuncțional cu echipele de comerț electronic și vânzări cu ridicata pe orice actualizări/probleme de inventar;
  • Abilitatea de a prezenta și de a lucra cu diverse audiențe și de a încorpora perspectivele
  • mai multe comunități în mod specific rasiale, etnice și diverse de gen.

Calificări și competențe căutate:

  • Licență în administrarea afacerilor, studii de management sau într-o disciplină conexă.
  • 5 ani de experiență în serviciul serviciul sau rol de marketing
  • Comunicare verbală și scrisă excelentă; bine versat în interacțiunea eficientă cu

consumatorii să-și identifice și să-și proceseze cerințele

  • Cunoașterea Excel este un mare plus
  • Experiența în portal online în Shopify, Amazon, Walmart.com este un plus
  • Pasiune pentru misiunea noastră și pentru brandul nostru

Avantaje și beneficii:

  • Salariu competitiv: 1.300 euro/lună
  • Program de bonusuri
  • Echitate – fiecare membru al echipei noastre este co-proprietar No Cow
  • Abonament medical privat de sănătate și stomatologie
  • Zile extra de concediu
  • Abonament lunar la sala de sport
  • Abonament lunar pentru telefonul mobil

Te potrivești cu această descriere? Ne-ar plăcea să discutăm! Trimite un e-mail Dianei Mihăilescu ([email protected]) cu CV-ul tău și de ce vrei să te alături No Cow. Te rugăm să introduci în subiectul e-mailului „Customer Experience Manager”.

Greșeli de evitat în anunțul de angajare

Desigur, ca în orice lucru pe care îl faci, poți face și anumite greșeli atunci când scrii un anunț de angajare. Dacă vrei să te asiguri că ai o rată mare de aplicanți la posturile tale, este bine să ții cont și de greșelile pe care le poți evita. Iată mai jos o listă de potențiale greșeli pe care le poți face și pe care ar fi bine să le eviți.

1. Redactare confuză

Nu dorești să descurajezi aplicațiile și să pierzi talentul de top, deoarece fișa postului este confuză. Pentru a crea publicitate clară și concisă pentru joburi, ar trebui să păstrezi titlul postului simplu și să eviți jargonul și acronimele, cu excepția cazului în care acestea sunt importante pentru a determina abilitățile și înțelegerea candidatului. Aceaste acronime ar putea fi potrivită pentru rolurile B2B, în care oricine nu cunoaște abrevierile nu este potrivit pentru acest rol. De asemenea, este esențial să fii consecvent, așa că evită să scrii o descriere dejob care nu se potrivește cu titlul acestuia.

Fii atent atunci când alegi titlurile de job tradiționale pentru a evita prejudecățile de gen. De exemplu, anunțurile și fișa postului ar putea menționa operatorul de cameră în loc de cameraman.

2. Ascunderea salariului

Indiferent dacă oferi salariul mediu pentru un rol de bază sau angajezi pentru unul dintre cele mai bine plătite locuri de muncă din România, salariul confidențial îi face pe candidați să creadă că poți fi un angajator necinstit care ar putea ajunge să-și piardă timpul.

Fă așteptările salariale rezonabile, având în vedere experiența, abilitățile, locația și responsabilitățile candidatului ideal. S-a dovedit că furnizarea unui interval salarial atrage cele mai bune talente și generează cu 37% mai multe aplicări decât un job fără salariul afișat.

3. Greșelile gramaticale și de exprimare

Greșelile de ortografie și propozițiile care nu au sens sunt un rezultat obișnuit al necorectei anunțului și fișelor postului. Dacă nu descoperiți și nu rezolvați aceste erori de scriere, vă faceți anunțul de muncă greu de citit și de înțeles, făcând compania dumneavoastră să arate prost și ca și cum ar avea standarde scăzute.

4. Așteptări nerezonabile

Nu cere prea mult de la o persoană și nu cădea în capcana de a include așteptările nu doar ale individului, ci și ale întregii tale echipe. De exemplu, este posibil să nu ai nevoie de un manager de marketing cu experiență în realizarea tuturor sarcinilor de marketing, deoarece managerii gestionează o echipă de specialiști care îndeplinesc ei înșiși aceste sarcini. Te ajută să verifici activitățile și nu, de exemplu, să ceri zece ani de experiență într-un instrument care există doar de șapte ani.

5. Anunțuri de angajare greu de citit

O greșeală comună la redactarea unui anunț de angajare este să scrii prea mult text în încercarea de a bifa toate căsuțele. Prin crearea unui anunț lung de angajare și a postării de locuri de muncă, riști să nu interacționezi cu potențialii candidați. Amintește-ți că scopul tău este să informezi candidații cu privire la criteriile tale și să motivezi aplicații de la candidații ideali.

Cum pot dăuna greșelile din anunțurile de angajare

Indiferent dacă ai făcut una sau mai multe din greșelile obișnuite de scriere a anunțului de recrutare, este probabil ca oamenii să nu aplice. Nu numai că vei face compania să arate rău, dar vei pierde și timp, buget și resurse, în timp ce vei suporta costuri în pierderea producției sau a performanței.

Echipa ta existentă ar putea fi supusă unui stres nejustificat, acoperind lipsa de personal, în timp ce anunțul tău de recrutare nu reușește să atragă candidați. Clienții tăi ar putea primi, de asemenea, servicii slabe cauzate de deficiența continuă în abilități, expertiză și cunoștințe, distrugându-ți imaginea și rezultatele în industrie și punând în pericol istoria companiei.

Vrei să te inspiri despre cum să scrii un anunț de recrutare relevant?

Citește și acest articol de pe blogul BestJobs:

Îți dorești să găsești oamenii potriviți pentru echipa ta? Publică un anunț de recrutare pe BestJobs!

Avem mai multe pachete pregătite, dintre care îl poți alege pe cel potrivit pentru tine și pentru compania ta. Vezi care sunt opțiunile pentru a posta anunțuri de recrutare și alege cea mai potrivită variantă pentru nevoile tale de recrutare din prezent. Îți dorim mult succes în a găsi candidații potriviți!


Citiți articolul original pe bestjobs.eu

Declinarea răspunderii! romaniahub.ro este un agregator automat al media din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (bestjobs.eu) Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – [email protected]. Conținutul va fi șters în 24 de ore.
Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun review
  • Adauga un comentariu

    Alții au citit și...

    top-shop.ro

    Citește și...

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.