Pentru a fi cel mai bun la ceva și pentru a realiza lucruri cu adevărat grozave, toată lumea înțelege că este nevoie de timp, dăruire și atenție. De aceea, comportamentele tale zilnice, atât bune, cât și mai puțin bune, sunt cei mai buni indicatori ai faptului că vei reuși sau nu în viața personală și profesională. Iată câteva obiceiuri zilnice care te fac mai productiv.
- Luați-vă întotdeauna pauza de prânz
Este ușor să fii prins în mentalitatea că ești prea ocupat pentru a lua o pauză de la serviciu, chiar dacă este doar pentru o pauză de masă de 30 de minute. Cu toate acestea, acest lucru poate fi incredibil de dăunător pentru afacerea dumneavoastră și pentru propria productivitate. Importanța timpului de pauză nu poate fi exagerată… Trebuie să luați o pauză și să vă reîncărcați bateriile pentru a vă putea întoarce cu alți ochi la sarcina în cauză.
- Evaluează-ți cu sinceritate comportamentul înainte de a adormi
„Îmi place cum am apărut astăzi?” Mă întreb în fiecare seară înainte de a merge la culcare. Dacă răspunsul este afirmativ, investighez de ce. Dacă răspunsul este nu, mă uit de ce. Această întrebare este despre modul în care mă percep alții și cât de bună este ziua mea. Ceea ce contează este cine sunt eu în fața evenimentelor zilei, nu ce fac. Aceasta este o componentă simplă, dar critică de-a deveni cât mai conștient/ă.
- Utilizați instrumente tehnice
Pentru a rămâne organizat și a păstra vizibilitatea la locul de muncă, un software pentru a îmbunătăți activitatea (precum Asana) este esențial. Cu alte cuvinte, acesta vă asigură că vă îndepliniți sarcinile. Poți fi mai productiv recunoscând zonele care necesită asistență sau oferind feedback acolo unde este necesar, folosind instrumente tehnologice pentru a-ți sprijini acțiunile de zi cu zi. Slack și alte aplicații tehnologice (software) fac posibil să rămâneți conectat aproape 24 de ore pe zi. Permițându-vă dumneavoastră și echipei să utilizați instrumente și aplicații de productivitate, îi împuterniciți pe toți membrii echipei dumneavoastră să ia decizii și să creați o cultură în acest sens.
- Opriți toate notificările și blocați timpul pentru muncă
„Se pare că nu găsesc timp să lucrez!” Acesta este ceva ce aud mereu. „Încă nu am învățat cum să prioritizezi ceea ce este important pentru mine sau munca mea și să-l duc la bun sfârșit”, mai bine zis. Urmați acești pași: În fiecare zi, rezervați cel puțin trei până la patru ore pentru a lucra și păstrați cu înverșunare acel timp. De asemenea, dezactivați permanent toate notificările de pe telefon și computer. Ți-e frică să nu pierzi vreo știre nouă? Nu vei putea niciodată să realizezi ceea ce este important pentru tine și munca ta dacă ești condus de prioritățile altor oameni.
- Concentrează-te pe ceea ce contează
În timp ce creierul nostru se bucură de senzația de a jongla cu numeroase sarcini simultan, acest lucru chiar împiedică eficiența. Începeți fiecare zi prin a decide asupra unui număr mic de activități esențiale pe care să le finalizați și concentrându-vă numai pe acele elemente. Închideți e-mailul, Slack și alte aplicații și parcurgeți lista de sarcini de făcut una câte una. Te vei simți mai împlinit dacă ai eliminat câteva treburi solide de pe listă, mai degrabă decât să faci progrese progresive în multe lucruri diferite dacă nu ai distragerea atenției.
- Fă un duș rece
O zi poate fi plină de decizii dificile, de la tratarea unor subiecte dificile la locul de muncă până la alegerea meselor sănătoase în locul junk food. Puteți întoarce robinetul [într-un sens] pentru un duș minunat, cald și reconfortant, sau [în alt mod] pentru șocul unui duș sever și rece. De obicei, te simți mai bine după un duș rece, dar a lua această decizie este întotdeauna dificil. Acest gest mic mă pregătește să îndeplinesc lucrurile dificile pe care succesul le necesită frecvent.
- Abordați mai întâi cele mai mari priorități de pe lista de activități
Pentru a-ți limpezi gândurile, te poți trezi devreme și să mergi la sală (chiar dacă este doar pentru un antrenament rapid de 30 de minute). Astfel, vei avea mai multă energie pentru a începe ziua. Poți face o listă clară de lucruri de făcut cu o seară înainte cu lucrurile pe care trebuie să le faci pentru a doua zi și pentru restul săptămânii. Îți poți nota sarcinile pe hârtie și ca să le poți prioritiza în ordinea importanței. Vă recomand să vă abordați cele mai critice îndatoriri dimineața pentru a vă garanta că aveți suficient timp pentru a le termina.
- Mergi la alergat în fiecare dimineață
Alergarea, îți permite să reiei legătura cu tine și cu ziua următoare. Poți folosi timpul pentru a-ți planifica ziua și orice probleme pe care trebuie să le rezolvi, astfel încât, când ajungi la serviciu, să fi împrospătat/ă atât fizic, cât și intelectual.
- Folosește-ți dimineața pentru a te concentra asupra ta
Începeți-vă diminețile verificând e-mailul și programul este un ucigaș uriaș al productivității. Alții vor putea dicta ceea ce faci ca urmare a acestui lucru. Ignorați-vă e-mailurile la prima oră dimineața și concentrați-vă pe a mânca un mic dejun sănătos, a citi știrile, a medita sau a antrena. Acest lucru vă va asigura că aveți suficientă energie pentru a trece peste zi.
- Creați un sistem
De-a lungul timpului, cu siguranță ți-ai format câteva comportamente care distrug productivitatea. Creați o metodă care să vă ajute să vă gestionați obiceiurile care vă distrag atenția. Planificați un interval orar de dimineață, prânz și noapte pentru a vă gestiona cutia poștală dacă vă verificați e-mailurile în mod obsesiv. În caz contrar, vei fi deviat de la obiectivele tale mai vitale pe parcursul zilei.
Adauga un comentariu