După ce ați învățat elementele de bază ale SEO, s-ar putea să căutați câteva tactici SEO suplimentare care să vă ajute la creșterea traficului organic al site-ului în 2021. Când creați pentru prima dată un site web (sau începeți să învățați SEO), există o serie de elemente fundamentale care trebuie să fie luate în considerare. Va trebui să luați în considerare: cercetarea cuvintelor cheie, optimizarea etichetelor de titlu și metaetichetelor, cât și crearea de conținut original și de calitate.
Pe lângă toate acestea, însă, exista o sumedenie de alte tehnici care vă pot ajuta să îmbunătățiți creșterea traficului. Iată 12 dintre acestea:
Citește și:
- Găsiți cele mai bune pagini ale concurenților dumneavoastră
Cu cât înțelegi mai bine tehnica SEO a concurenților, cu atât site-ul dumneavoastră va funcționa mai bine. Puteți să vă duceți studiul la nivelul următor și să descoperiți de ce această tehnică funcționează pentru site-urile web cu care concurați pe SERP-uri înainte de a utiliza aceste informații. Dacă vă faceți timp să vă dați seama ce funcționează pentru site-urile cu care concurați pe SERP atunci e posibil să puteți îmbunătăți situația actuala a site-ului dumneavoastră web.
- Informați-vă strategia de conținut folosind o analiză a decalajului de cuvinte cheie
Trebuie să generați conținut cu un scop în minte și trebuie să puteți justifica de ce există fiecare content pe care îl creați. Aceasta implică dedicarea timpului și efortului creării unei strategii de dezvoltare a conținutului.
Efectuarea unei analize a decalajului de cuvinte cheie, care vă va ajuta să vedeți expresiile pentru care concurenții le clasifică, dar pe care nu le faceți, este una dintre cele mai rapide metode de a vă orienta planul de conținut. Pentru a umple golul, puteți genera conținut pe baza acestor cuvinte cheie și subiecte.
- Utilizați PR digital pentru a câștiga backlinkuri de autoritate
Backlink-urile sunt încă unul dintre primii trei indicatori de clasare ai Google și, deși există o varietate de proceduri de creare a link-urilor care vă pot ajuta să obțineți conexiuni relevante, realitatea este că multe dintre ele sunt greu de scalat. PR digital este o strategie care vă poate ajuta să obțineți linkuri plasate editorial prin crearea de conținut uimitor.
- Trimiteți e-mailuri tuturor celor pe care i-ați conectat (cu backlink-uri)
Backlink-urile sunt o caracteristică crucială de clasare, dar dezvoltarea lor poate dura mult. Trebuie să găsiți potențiali, să îi verificați, să le găsiți e-mailurile și apoi să-i faceți să creeze un link către site-ul dumneavoastră într-un fel.
- Reutilizați postările de blog ca videoclipuri
În funcție de interesele lor unice, oamenilor le plac diverse tipuri de formate. Unii oameni preferă să se uite la videoclipuri, în timp ce alții preferă să citească. Reutilizarea postărilor de blog ca videoclipuri este o abordare simplă pentru a ajunge la un public mai mare.
- Răspundeți la solicitările relevante HARO
Serviciul HARO pune în legătură jurnaliştii cu sursele. Este complet gratuit să vă înscrieți și, odată ce o faceți, veți primi zilnic e-mailuri de la jurnaliști cu solicitări.
- Faceți un audit anual de conținut
Auditurile de conținut implică examinarea tuturor paginilor site-ului web pentru a determina dacă acestea ar trebui păstrate așa cum sunt, actualizate, consolidate sau eliminate.
- Adăugați linkuri interne către pagini noi
Link-urile interne sunt backlink-uri de la o pagină a site-ului dumneavoastră la alta. Acestea îi ajută pe oameni să navigheze de la o pagină la alta, să disperseze „autoritatea linkului”, iar Google le analizează limbajul ancoră pentru a înțelege contextul.
- Remediați paginile cu backlink-uri rupte
Backlink-urile către pagini moarte sunt efectiv irosite. Ele nu ajută la clasarea paginii pentru că nu mai există și probabil că nici nu ajută prea mult alte pagini să se claseze. Știți doar că merită să remediați aceste probleme doar dacă paginile moarte au backlink de înaltă calitate. Dacă nu, de obicei este bine să le lăsați ca 404.
- Transformați imaginile în backlink
Dacă aveți ilustrații personalizate sau infografice pe site-ul dumneavoastră, este foarte probabil ca alții să le folosească în conținutul lor.
- Instalați un plugin de cache
Memorarea în cache vă ajută să vă grăbiți site-ul pentru vizitatori și există câteva motive pentru care acest lucru contează. În primul rând, viteza paginii este un factor de clasare atât pe mobil, cât și pe desktop. În al doilea rând, probabilitatea ca un vizitator să renunțe crește pe măsură ce timpul de încărcare a paginii crește. Deși există numeroase elemente care influențează viteza paginii, adăugarea unui plugin de cache este un câștig simplu și ușor, care durează doar două minute.
- Îmbunătățiți-vă CTR organic folosind testarea PPC
Rata de clic (CTR) este un factor de clasare pe care ar trebui să o urmăriți. Dar mai întâi, să ne uităm la aspectele care pot influența rata de click a site-ului (adică title tag și meta description). Cel puțin, acestea sunt elementele asupra cărora aveți mult control (rețineți că spațiul publicitar suplimentar, blocurile de imagini și alte elemente similare pot împinge toate înregistrările organice în jos și scăderea CTR-urilor). De unde știi care etichetă de titlu sau meta descriere îți va aduce cea mai bună rată per click? Testați cel puțin trei titluri distincte păstrând aceeași descriere pentru fiecare pentru a identifica eticheta de titlu ideală de utilizat și testați cel puțin trei descrieri distincte pentru a găsi cea mai bună descriere, dar asigurați-vă că toate au același titlu/antet.
Acestea nu sunt singurele strategii SEO pe care va trebui să le utilizați, dar ar trebui să facă parte din abordarea dumneavoastră generală. Cu ajutorul acestora vă veți putea îmbunătăți vizibilitatea și traficul pe website.
Adauga un comentariu