Intenționați să creați o aplicație mobilă utilă? Acesta este locul potrivit dacă doriți să aflați despre lucrurile pe care trebuie să le luați în considerare atunci când proiectați o aplicație mobilă și cât costă aceasta. Înainte de a discuta prețuri, trebuie mai întâi să determinați specialitatea aplicației. Cererea publicului larg sau a utilizatorilor ar trebui să fie bine înțeleasă, iar acest studiu poate oferi răspunsuri la o varietate de întrebări.
Aspectele pe care trebuie să le luați în considerare în costul dezvoltării unei aplicații sunt:
– Tipul aplicației (jocuri mobile, rețele sociale, afaceri, cumpărături etc.);
– Design (de bază, individual, personalizat);
– Platformă (iOS, Windows, Android);
– Caracteristici și infrastructură;
– Număr de pagini.
Ținând cont de aceste elemente, orice companie software care dezvoltă Aplicații Mobile îți va prezenta o ofertă pentru proiectarea și dezvoltarea aplicației. Costul tipic al dezvoltării unei aplicații este determinat de tipul de aplicație pe care doriți să o creați și alte caracteristici pe care le puteți implenta. Iată câteva motive pentru care prețul unei aplicații poate varia larg.
- Aplicație Online sau Offline
În comparație cu aplicațiile care nu depind de internet, aplicațiile dependente de internet implică un cost mai mare într-o perioadă mai scurtă de timp. De asemenea, în trecut, aceste aplicații dependente de internet erau cele mai scumpe, dar datorită tehnologiilor backend precum Firebase, proiectarea și dezvoltarea aplicațiilor au devenit mai rezonabile.
- Numărul de caracteristici
Atractivitatea aplicației este determinată de caracteristicile pe care le adăugați și cu cât adăugați mai multe funcții, cu atât mai mulți bani va trebui să investiți. În schimb, aduceți actualizările în format de versiune și creșteți treptat rentabilitatea investiției.
- Numărul de ecrane
Numărul de ecrane determină timpul și investiția monetară, deoarece cu cât este mai mare numărul de ecrane, cu atât investiția monetară este mai mare. Este recomandat să folosiți mai puține ecrane și să introduceți mai multe informații pentru a economisi timp și bani.
- Complexitatea BackEnd-ului
Backend-ul oricărui program este critic, deoarece stochează date, gestionează informații și acreditări și așa mai departe. Front-end-ul poate părea simplu și drăguț, dar backend-ul poate fi destul de sofisticat, necesitând o investiție semnificativă din partea proprietarului aplicației.
- UI, animație, efecte speciale
Aplicația cu cele mai bune animații, gesturi și efecte speciale primește cea mai mare investiție, prin urmare aplicațiile de jocuri sunt cele mai scumpe de dezvoltat.
Costul de dezvoltare:
Complexitatea aplicației este determinată de platforma pe care o alegeți și de echipa pe care o angajați pentru a o construi. Proiectarea și dezvoltarea aplicației este o parte vitală, iar dacă este de succes și rezonabilă, întregul preț al unei aplicații devine mai accesibil și mai eficient.
- Signup/Login (Utilizatorul se poate înregistra în aplicație cu login + Funcția de recuperare a parolei este, de asemenea, inclusă) – $850 – $1,050;
- Plăți (Utilizatorul poate efectua plăți prin card de credit + Adăugarea/eliminarea CC se poate face din aplicație pentru a plăti) – $2,100 – $2,600;
- Achiziții în aplicație (Achizițiile în aplicație pot fi făcute de utilizator din profilul său + O aplicație neconsumabilă în aplicație, aplicația ulterioară adaugă un procent din bugetul initial) – $700 – $1,300;
- Căutare/search (Utilizatorul poate conversa prin chat + Lista de chat; Trimitere mesaje text, emoji-uri, GIF-uri; Notificare push pentru mesaje noi și chat) – $2,400 – $3,300;
- Raporteaza abuz (Utilizatorul poate raporta conținut sau alt utilizator + Motiv posibil de raportare; Adăugarea categoriei poate crește prețul) – $350 – $500;
- Notificare push (Integrarea notificărilor push (ascunsă pentru utilizatori) + Adăugarea notificărilor push poate crește prețul; Dacă un utilizator se deconectează, notificarea push este dezactivată) – $450 – $625;
- Analytics (Integrare cu analize (ascuns pentru utilizatori) + Instrument analitic unic (cu excepția materialului), Google Analytics/ Flurry) – $100 – $200;
- CMS: Admin Authorization (Administratorul se poate înregistra, se poate conecta și se poate deconecta, Sign In, Sign Out) – $300 – $500;
- CMS: Admin Management (Administratorii pot gestiona alți administrator) – $250 – $450;
- CMS: User Management (Administratorii pot gestiona utilizatorii + Filtrarea sau sortarea noastră (după nume, ID de e-mail) – $800 – $1,600;
- CMS: Managementul entității raportate (Ei pot gestiona entitatea raportată + Adăugarea unei entități ulterioare poate crește procentul din tarif; Poate fi îndepărtat; Sortare în funcție de numărul de revendicări) – $350 – $600.
Prețul estimat de mai sus exclude specialiștii QA, managerii de proiect și timpul necesar unui manager de proiect pentru a comunica cu clientul. Prețul ar putea crește dacă acești factori sunt luați în considerare.
Atunci când companiile calculează costul dezvoltării unei viitoare aplicații, trebuie mai întâi să ia în considerare locația echipei de dezvoltare, precum și complexitatea aplicației – ambele aspecte au un impact semnificativ asupra întregului cost de dezvoltare.
Având în vedere ratele puternice de adoptare atât pentru iOS, cât și pentru Android, dezvoltarea unei aplicații pentru ambele platforme în același timp este o strategie înțeleaptă pentru companiile care doresc să devină mobile. Deoarece infrastructura este cea mai scumpă componentă a dezvoltării unei aplicații, este firesc ca companiile să dorească să economisească bani pe lucruri precum stocarea datelor și scalabilitatea, precum și integrarea API-ului terță parte, dacă există numeroase posibilități.
Cheltuieli post-lansare
Cheltuielile după lansarea aplicației sunt un fel de cheltuială care nu este inclusă în bugetul de dezvoltare a aplicației, dar este la fel de esențială de luat în considerare. Deși nu există nicio plată pentru programare în proiectarea și dezvoltarea aplicațiilor, există și alte domenii în care este necesar un angajament financiar. Aceste domenii suplimentare sunt integrarea gateway-ului de plată, integrarea aplicațiilor terță parte etc., care percepe o sumă suplimentară care este obligatorie pentru a crește și a construi o aplicație robustă care să ajungă la public.
Adauga un comentariu