În ultimii ani, utilizarea influencerilor a devenit un instrument valoros pentru oamenii de marketing care doresc să ajungă la noi audiențe și să își promoveze brandurile într-un mod eficient. Dacă ai dubii, statisticile pe care le-am adunat demonstrează cât de importantă este această strategie.
Iată câteva date relevante despre marketingul bazat pe influenceri pentru 2024, care subliniază eficiența acestei metode:
Citește și:
Statistici generale despre utilizarea influencerilor în marketing pentru 2024
1. Valoarea industriei care implică influenceri a ajuns la 21 de miliarde de dolari in perioada 2016 – 2024
2. Numai in SUA brandurile cheltuie anual aproximativ 4,6 miliarde de dolari pe campanii care implică influenceri.
3. Se estimează că piața globală a marketingului care utilizează influenceri va ajunge la 22 de miliarde de dolari până în 2025.
4. 84% dintre specialiștii în marketing consideră că influența influencerilor este o metodă eficientă de promovare.
Platformele de top pentru campaniile de marketing prin influenceri
Instagram, YouTube și TikTok sunt platformele principale unde se investește în campanii cu influenceri:
5. Cheltuielile pentru campaniile de marketing prin influenceri pe Instagram: 1,95 miliarde de dolari.
6. Cheltuielile pentru marketingul cu influenceri pe YouTube: 986 milioane de dolari.
7. Cheltuielile pentru marketingul cu influenceri pe TikTok: 986 milioane de dolari.
Aceste trei rețele sociale reprezintă platforme extrem de valoroase pentru branduri și influenceri. Iată câteva statistici despre eficiența campaniilor de marketing care implică influenceri pe Instagram, YouTube și TikTok.
Statistici despre implicarea influencerilor în campaniile de marketing pe Instagram
8. Valoarea de brand a Instagram este de 47,4 miliarde de dolari.
9. Cheltuielile pentru campaniile de marketing cu influenceri pe Instagram sunt de 1,95 miliarde de dolari.
10. Aproape 77% dintre influencerii de pe Instagram au între 1000 și 10000 de urmăritori.
11. 18% dintre influencerii de pe Instagram au între 10000 și 50000 de urmăritori.
12. Aproape 14% dintre influencerii de pe Instagram se concentrează pe subiecte legate de stilul de viață.
13. Peste 8% dintre influencerii de pe Instagram se concentrează pe subiecte legate de frumusețe.
14. 4,5% dintre influencerii de pe Instagram au între 50000 și 500000 de urmăritori.
15. Mai puțin de 1% dintre influencerii de pe Instagram au mai mult de un milion de urmăritori.
16. Aproximativ 4,7 postări sunt publicate pe Instagram de către branduri în fiecare săptămână.
17. Influencerii postează pe Instagram în medie de trei ori pe săptămână.
Statistici despre implicarea influencerilor în campaniile de marketing pe YouTube
18. Valoarea de brand a YouTube depășește 31 de miliarde de dolari.
19. Cheltuielile pentru campaniile de marketing cu influenceri pe YouTube sunt de 986 milioane de dolari.
20. 2500 de dolari este prețul minim mediu pentru un videoclip sponsorizat pe YouTube care are peste un milion de vizualizări.
21. 1105 de dolari este prețul minim mediu pentru un videoclip sponsorizat pe YouTube cu între 500000 și un milion de vizualizări.
22. 28% dintre influencerii de pe YouTube postează videoclipuri despre oameni și bloguri.
23. 14% dintre influencerii de pe YouTube postează videoclipuri despre divertisment.
24. Aproape 13% dintre influencerii de pe YouTube postează videoclipuri despre jocuri video și alte subiecte legate de gaming.
Statistici despre implicarea influencerilor în campaniile de marketing pe TikTok
25. Valoarea de brand a TikTok/Douyin este în prezent de 84 de miliarde de dolari.
26. Cheltuielile pentru campaniile de marketing cu influenceri pe TikTok sunt de 986 milioane de dolari.
27. Khabane „Khaby” Lame (@khaby.lame) este cel mai popular creator de conținut pe TikTok, cu peste 162,6 milioane de urmăritori.
28. Charli D’Amelio (@charlidamelio) este al doilea cel mai popular creator de conținut pe TikTok, cu 155,4 milioane de urmăritori.
29. Jimmy Donaldson, cunoscut sub numele de MrBeast (@mrbeast), este al treilea cel mai popular creator de conținut pe TikTok, cu 97,6 milioane de urmăritori.
30. Peste 21 de mii de influenceri de pe TikTok au menționat brandul Target, făcându-l cel mai discutat brand pe TikTok.
Statistici despre comportamentul consumatorilor influențat de marketingul prin influenceri
31. 50% dintre tinerii din generația millennials la nivel global spun că recomandările influencerilor despre produse sau branduri sunt mai captivante decât reclamele tradiționale.
32. 36% dintre tinerii din generația millennials la nivel global spun că recomandările influencerilor sunt mai de încredere decât reclamele tradiționale.
Statistici despre rentabilitatea investiției (ROI) în marketingul prin influenceri
33. 5,20 dolari este suma pe care o câștigă companiile pentru fiecare dolar cheltuit pe marketingul prin influenceri.
34. 70% dintre branduri urmăresc vânzările generate de campaniile de marketing prin influenceri.
35. 67% dintre specialiștii în marketing cred că calitatea clienților generați prin campanii cu influenceri este mai bună decât în alte forme de marketing.
36. ROI-ul pentru marketingul prin influenceri este de 11 ori mai mare decât în cazul altor tipuri de marketing, cum ar fi bannerele publicitare.
Adauga un comentariu