Jam Session Agency, agenția independentă ce ocupă locul 6 în Europa conform Effie Index 2023,și locul 19 la nivel mondial, anunță rezultatele remarcabile din cadrul celei de a XXI-a ediții a Galei Effie Awards România.
Echipa Jam Session Agency a avut parte de o seară de excepție la Gala Effie Awards România din acest an, unde a fost recunoscută pentru excelență și inovație în publicitate. Agenția cu cele mai multe nominalizări a câștigat 10 trofee, demonstrând încă o dată angajamentul față de creativitate și eficiență în campaniile sale.
Gold:
- Financial Services, pentru ING Bank, campania ING Young – on their own account
- Branded Content & Entertainment, pentru ING Bank, campania Unfollow Self:Hate
Silver:
- Business To Business, pentru OLX, campania The right employee at the right workplace
- Marketing Disruptors, pentru ING Bank, campania Unfollow Self:Hate
- GEN Z, pentru ING Bank, campania Unfollow Self:Hate
Bronze:
- Digital Commerce pentru Tazz, campania Tazz gets cravings
- Other Products & Services, pentru OLX, campania The right employee,right workplace
- Seasonal Marketing, pentru Tazz, campania Cooking out of love takes time
- Engaged Communities, pentru Carrefour, campania The chain of good
- Sustained Success, pentru Tazz, campania When cravings hit, Tazz delivers
„Mulțumim clienților care trag cot la cot cu noi să aibă un impact, și care vor ceva dincolo de impact, vor un brand iubit și respectat. Clienților noștri care au crezut suficient de mult în noi cât să își dorească o relație de durată. Mulțumim clienților care își asumă decizii curajoase și strategii noi, și au încredere că ele vor duce la rezultate de business. Sunteți o inspirație și o motivație pentru noi. Mulțumim juriului și comitetului Effie pentru apreciere și pentru efortul de a duce până la capăt cu integritate acest festival reper în industria noastră. Și mai ales, mulțumim tuturor oamenilor de la Jam care au gândit și creat lucruri minunate pentru ca seara de vineri să se întâmple. Jos pălăria!”– a spus Valentin Suciu, Fondator și CCO Jam Session Agency.
Pe lângă succesul de la nivel național, Jam Session Agency a atins performanțe și pe scena internațională. În ultimii 2 ani, agenția a câștigat în total 14 premii la festivalurile Effie, iar în topul brandurilor din Europa, ING Bank ocupă locul 10, iar Flip.ro locul 19.
În plus, ING Bank a triumfat și la Gala Effie Awards România, câștigând atât titlul de Brand of the Year, cât și Client of the Year.
„În 2021, urcam pe scenă împreună cu Tazz pentru a lua premiul de brandul anului, iar vineri am urcat pe scenă cu ING, un moment minunat în care emoția acestor ultimi 4 ani plini de suișuri și coborâșuri s-a derulat în slow motion. Mulțumesc echipei ING, mulțumesc pentru postările real-time care ne-au onorat, a fost o seară absolut superbă care s-a încheiat pe ritmuri de dans în dimineața zilei de sâmbătă!” -a spus Ioana Cadîr, General Manager Jam Session Agency.
În cadrul Galei Effie Awards România, Jam Session Agency a strălucit prin campaniile sale ce au fost desemnate câștigătoare, însă nu putem trece cu vederea contribuția valoroasă și a celorlalte campanii nominalizate: eMAG – Super price vs Super deal hunters, Flip.ro – The Experts, a non-momentum campaign, Igienol – Clean enough.
Despre Jam Session Agency
Jam Session Agency este agenția independentă numarul 6 din Europa, 19 la nivel mondial conform Effie Index 2023 și ocupă locul 21 la nivel mondial în topul WARC, fiind și singura agenție din România premiată la WARC în 2024 (2 trofee Bronze pentru ING și Tazz).
Suntem cea mai premiată agenție locală și independentă, din ultimii ani, și ne mândrim cu parteneri de business și oameni pasionați și curajoși care provoacă încontinuu modelele clasice de comunicare, cu scopul de a crea emoție autentică.
Citiți articolul original pe revistabiz.ro
Adauga un comentariu