Hipermarketul online Freshful, 900.000 de comenzi în total în 2023doar 2 minute sa citesti articolul

freshful

În 2023, oamenii s-au orientat mai mult către cumpărăturile online și au ales să pună în coș o diversitate mai mare de produse, inclusiv din cele de folosință zilnică și alimente. Astfel, Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins o creștere de peste 119% a vânzărilor în 2023, cele mai cumpărate produse fiind apa plata, pătrunjelul, bananele și ceapa verde. În total, în 2023, în platformă au fost plasate aproape 900.000 de comenzi.

Un client a alocat în medie un buget de 2.372 de lei în 2023 pentru cumpărături și a plasat 7,5 comenzi. În coșul de cumpărături, pentru o singură comandă, oamenii au pus până la 21 produse din categorii diferite, în medie 32 de articole.

Cea mai mare comandă a venit din partea unui client care a cumpărat 187 de articole, din șapte categorii de produse diferite, în valoare totală de peste 9.500 de lei, iar cel mai fidel client a plasat pe toată perioada anului trecut 372 de comenzi.

Clienții Genius sunt în continuare cei mai activi din platformă, reprezentând aproximativ 70% din totali utilizatori ai serviciului.

„Pentru noi, al doilea an de activitate încheiat a fost marcat de creștere, în care am observat că oamenii sunt tot mai deschiși către cumpărăturile online și preferă să economisească timpul petrecut la cumpărături, plasând o comandă online, simplu și rapid. În 2023, oamenii au avut un interes crescut pentru achiziția online de produse alimentare. Clienții noștri au înțeles că este mai eficient să nu meargă ei la cumpărături și să ne lase pe noi să le aducem produsele de care au nevoie, în câteva ore, direct acasă. Astfel, am livrat de două ori mai multe produse față de anul trecut, ajungând la peste 29,6 milioane de produse într-un singur an. Pentru 2024 ne așteptăm de asemenea la creșteri, în condițiile în care segmentul de online este din ce în ce mai popular atunci când vine vorba de cumpărături FMCG și produse proaspete”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Pentru clienții care au ales să facă cumpărăturile online, faptul că au uitat să adauge un produs în coș nu mai e o problemă. Freshful a dezvoltat funcționalitatea Add to Order, cu ajutorul căreia clienții care au uitat să pună un produs în coș pot să îl adauge și după ce comanda a fost plasată.

Astfel, 24% din totalul clienților activi au folosit această functionalitate în 2023 la una din șase comenzi.

Intervalul orar preferat pentru plasarea comenzilor în 2023 a fost între 11:00 – 13:00, în timp ce intervalul preferat pentru primirea comenzilor a fost împărțit între două momente cheie ale zilei: 8:00 – 12:00 și 19:00 – 22:00.


Citiți articolul original pe start-up.ro

Declinarea răspunderii! romaniahub.ro este un agregator automat care aduna tot ce e mai bun din media de business din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (start-up.ro) Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – contact@romaniahub.ro. Conținutul va fi șters în 24 de ore.
Picture of Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun comentariu
  • Adauga un comentariu

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.