Dare Digital a dezvoltat identitatea de brand, strategia de comunicare integrată cross-channel și conceptul creativ pentru lansarea pe piață a Motric Recovery, aplicația care înglobează trei divizii esențiale de business: fitness & sport, wellbeing și recuperare medicală, pentru a facilita accesul rapid al consumatorilor la astfel de servicii adresate atât prin intermediul specialiștilor cât și prin programe personalizate dedicate dezvoltate cu ajutorul inteligenței artificiale.
Pornind de la insight-ul că viața e un sport care implică rutină, antrenamente frecvente, uzură și, mai ales dorința de a face performanță, Motric Recovery se poziționează ca aliatul de buzunar constant accesibil atât pentru targetul B2C cât și pentru cel B2B, oferind un portofoliu vast de antrenamente, dezvoltat în colaborare cu o echipă numeroasă de medici, terapeuți și sportivi, cu scopul de a îmbunătăți sau chiar schimba modul în care ne îngrijim de corpurile noastre.
Citește și:
Fiecare dintre cele trei secțiuni include funcționalități adaptate profilelor utilizatorilor și exerciții recomandate de specialiști, care facilitează îndeplinirea obiectivelor, integrând o rutină în stilul acestora de viață.
În plus, aplicația pune la dispoziție și o secțiune specială dedicată specialiștilor (antrenor, kinetoterapeu, preparatori fizic), unde aceștia pot vizualiza profilele pacienților, le pot oferi feedback în timp real și pot analiza progresul acestora, conectând astfel utilizatorii cu specialiștii lor în sănătate și facilitând întregul proces end to end.
“Lansarea Motric Recovery este rezultatul unei colaborări extraordinare între Dare Digital și o echipă de specialiști, care a reunit expertiza în fitness, wellness și recuperare medicală.
Ne-am propus să dezvoltăm o campanie care să aducă mai aproape de consumatori acest produs inovator care transformă modul în care aceștia se raportează la îmbunătățirea stării de bine.
Conceptul exemplifică într-un mod atractiv rolul aplicației Motric Recovery în viața de zi cu zi a consumatorilor – un aliat de încredere, ce oferă programe personalizate și antrenamente adaptate nevoilor fiecăruia.
Suntem încrezători în impactul pe care această aplicație îl va avea asupra comunității, ajutând atât utilizatorii B2C, cât și B2B să adopte un stil de viață sănătos și activ, dar mai ales să ajute la recuperarea fizică prin seria de exerciții realizate de experți în recuperare medicală.”, spune Ruxandra Florescu, Chief Growth Officer
Credits:
Echipa Motric Recovery
Mihai Popa
Ciprian Baranga
Gelu Cosma
Cosmin Horobeanu
Echipa Dare Digital
Corina Ioniță – Head of Art Direction
Bianca Bratu – Art Director
Vlad Grigore – Art Director
Ioana Buraga – Copywriter
Teodora Concita – Social Media Manager
Andrei Bălbărău – Head of Performance Media
Teodora Iacob – Performance Media Specialist
Sorin Porumboiu – Head of Development & Technology
Mario Axinte – Senior Developer
Ruxandra Florescu – Growth Chief Officer
Miruna Toader – Account Executive
Adauga un comentariu