Câteva zile ne mai despart de cea de-a 12- a ediție a retailArena, unul dintre cele mai cunoscute evenimente dedicat industriei de profil. Pe 22 și 23 octombrie, la Teatrul Național de Operetă și Musical „Ion Dacian”, ne dăm întâlnire cu zeci de specialiști din domeniu, dezbatem subiectele la zi și stabilim noi orizonturi de business. Iată de ce nu trebuie să ratezi retailArena 2024.
Cui aparține scena retailArena în 2024
La cea de-a 12 – a ediție a retailArena va fi alături de noi Dan Ostahie, fondatorul retailerului de electrocasnice Altex, pentru a dezvălui planurile de evoluție ale businessului, dar și pentru a realiza o analiză a retailului românesc.
Citește și:
”Cu noul sistem pe care l-am dezvoltat anul acesta, dacă Altex vrea ieșirea în afara granițelor e o chestiune de doar un buton. Dar când nu ești în control local total, e greu să ieși în străinătate. De asemenea, nu excludem ca expansiunea să fie cu Media Galaxy, e un concept compact. În prezent, Altex e foarte bine ancorat în România, este un brand național”, a declarat Dan Ostahie.
Brendon O’Reilly, Managing Director Fashion House Group & Liebrecht & wooD Management Romania, dar și Geanina Ungureanu, Head of Retail Romania, CPI Property Group, și Maria Crăciun Ruiz, Center Manager Veranda Mall, vor prezenta cum pregătesc experiențele pentru clienți, dar și care sunt tendințele centrelor comerciale în viitor.
Nu putem să vorbim despre retail fără sectorul alimentelor, așadar alături de noi vor fi Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce Carrefour, Tiberiu Dănețiu, Director Corporate Affairs & Retail Media Auchan România, și Adina Crăciunescu, Managing Partner Grupul de companii DIANA.
Mai multe despre invitații din acest an găsiți AICI, iar programul complet poate fi accesat AICI, unde, de asemenea, vă puteți și înscrie pentru a participa la eveniment.
Teme de actualitate: o industrie în plină schimbare
Așa cum v-am obișnuit, am concentrat conferința în jurul celor mai importante teme din prezent din industrie. Ținând cont de cele amintite mai sus, vom invita speakerii să ne descrie universul actual al industriei, prezenta ordine din retailul românesc și cel internațional.
Care sunt tranzacțiile care schimbă polii de putere în retail, dar și cum arată efectele inflației încă de la debutul fenomenului până în prezent sunt doar două dintre direcțiile cu care vom deschide evenimentul.
De asemenea, vom afla cum a evoluat conceptul de omnichannel, ce am învățat din el, atât consumatori, cât și retaileri, dar și care sunt noile trenduri în piață în ceea ce privește experiența creată în timpul unei achiziții.
Cum vor arăta centrele comerciale ale viitorului și care sunt tendințele dezvoltatorilor în piața din România este un alt subiect asupra căruia ne vom opri în cadrul discuțiilor din cele două zile.
Mai mult decât atât, nu putem să ne oprim la o nouă ordine în retail dacă nu venim și cu specialiști din logistică, specialiști care să ne arate care sunt provocările actuale și cum reușesc să gestioneze diferitele situații determinate de ecosistemul internațional.
Totodată, vom dezbate pe tema sustenabilității, unul dintre obiectivele primordiale ale companiilor. De la panouri fotovoltaice, la automatizarea fabricilor pentru un nivel cât mai ”verde” al producției, invitații de pe scena retailArena 2024 vor dezvălui care sunt țintele stabilite pentru 2025.
Totodată, programul retailArena nu exclude prezentările. Anul acesta, ne dăm întâlnire cu Piotr Giziński, Data Monetization Lead CEE Visa, care ne va povesti despre modalitățile prin care un business poate evolua, folosindu-se din datele colectate.
În plus, pe scenă va fi și Corina Bulimar, Senior Managing Consultant, Advisors Business Development Mastercard, care va vorbi despre tendințele în retail, alături de soluții adecvate bazate pe date.
De asemenea, ediția de anul acesta a retailArena ne invită și la u workshop despre mediul de business din Hong Kong. Subiectele relevante care vor fi dezbătute în cadrul workshop-ului organizat de InvestHK:
- InvestHK pe scurt
- Avantajele de a face afaceri în Hong Kong
- Serviciile oferite de Invest Hong Kong
- Procedura de înființare a unei companii în Hong Kong
- Afaceri de familie
Cum a fost ediția din 2023
Pe 25 și 26 octombrie 2023, retail.ro și wall-street.ro au organizat retailArena, eveniment cu istorie, ajuns la cea de-a unsprezecea ediție. În cele două zile ale conferinței s-au succedat speakeri de renume, naționali și internaționali, expozanți, prezentări și paneluri de discuție care au condus la cifrele exemplificate mai jos.
Ediția din 2023 a inclus 42 de speakeri, cunoscuți la nivelul întregii țări. La cea dea-a unsprezecea ediție a retailArena au urcat pe scenă specialiști din retail, FMCG, dar și logistică și curierat.
Cele trei fireside chat-uri cu antreprenori și manageri din România, alături de cele șapte paneluri de discuție, dar și zona EXPO, bogată în standuri, au atras o audiență de peste 550 de participanți în sală.
Prezența la eveniment nu a fost bogată numai în offline, în online, conferința înregistrând cifre record. Peste 35.000 de vizualizări în timp real și un număr record de peste 5.000 de schimburi de cărți de vizită au avut loc în platforma ICEvents.
Evenimentul este realizat de Retail.ro și wall-street.ro, în parteneriat cu FAN Courier, Mastercard, Visa, Unicredit Bank, Smart ID, IT Globers, Gun Media, Fashion House Group, Invest HK, Altex, Carrefour, VIVO!, Sameday, Bringo România, Veranda Mall, Auchan România, Offerista Group, PAYTEN, Mavericks, Packeta, MAM Bricolaj, DSV, Full Out Media, TOMRA, ENROUSH, SQB Robotics și Holograma 3D.
Adauga un comentariu