Unul dintre cele mai critice aspecte ale procesului de vânzare este prospectarea. Mulți vânzători sau agenți de vânzări mărturisesc că găsirea de noi perspective poate fi cu adevărat o provocare. LinkedIn este o mină de aur pentru prospectarea vânzărilor și pentru operațiuni de generare a potențialilor clienți. Cu toate acestea, deoarece este o platformă atât de mare, poate fi foarte dificilă alegerea de unde să începeți.
Optimizați profilul
Aruncați o privire la profilul dumneavoastră de LinkedIn. Este optimizat pentru a vă ajuta să vindeți? Un profil LinkedIn optimizat arată publicului ceea ce faci, cine ești și în ce ești expert, completând fiecare element al profilului tău personal. Acest lucru îmbunătățește vizibilitatea profilului dumneavoastră în căutările LinkedIn și creează încredere în rândul persoanelor care ar putea dori să vă conecteze sau să vă urmărească. Nu trebuie să fiți exagerat de atenți la detalii, dar asigurați-vă că titlul și fotografia de fundal vorbesc și exprimă tot ceea ce oferiți. Încercați să găsiți un echilibru între imaginea dumneavoastră personală și propunerea de valoare a firmei dumneavoastră.
Potențialii clienți ar trebui să fie atrași de profilul dumneavoastră, deoarece oferă soluția pe care o caută. Pentru a mări vizualizările, încercați să inserați o fotografie potrivită. În plus, creați o biografie scurtă, dar informativă și împărtășiți câteva materiale utile din feed. În general, vă va îmbunătăți imaginea personală și încrederea.
Tratați LinkedIn ca pe Facebook, Instagram sau chiar TikTok
LinkedIn este un site de social media. Este mai mult decât un simplu constructor de CV-uri. Singura diferență între LinkedIn și celelalte rețele este că LinkedIn este un site profesional, astfel încât mesajele dumneavoastră ar trebui să fie întotdeauna profesionale. Rețineți acest lucru în orice moment.
Urmăriți sau conectați-vă cu alții (în și în afara rețelei dumneavoastră)
Puteți alege să urmăriți sau să vă conectați cu cineva de pe LinkedIn. Conectați-vă cu oameni pe care îi cunoașteți deja – prieteni și colegi de muncă, cineva cu care aveți o relație profesională sau cineva pe care l-ați întâlnit la un eveniment virtual – pentru a stabili relații semnificative. Puteți realiza acest lucru importând persoanele de contact, dar trebuie importate numai cele pe care doriți să le cereți să vă conectați.
Trimiteți o notă personalizată împreună cu invitația de a vă conecta atunci când doriți să creați o conexiune semnificativă cu cineva pe care l-ați întâlnit o singură dată sau la un eveniment recent. Fii sincer și subliniază ceva memorabil – o remarcă personalizată poate face o mare diferență.
Accesul la LinkedIn outreach vă poate ajuta să construiți relații. Da, LinkedIn Outreach există. Aceasta implică comunicarea cu potențialii prin mesaj sau InMail. Deoarece conturile gratuite au limite, strategia dumneavoastră va fi determinată de contactele pe care le creați. Puteți utiliza o căutare pe LinkedIn, de exemplu, pentru a găsi anumiți specialiști sau persoane cu o rețea mare.
Trebuie să stabiliți o relație cu oamenii pentru a-I influența. Puteți utiliza criteriile de căutare LinkedIn pentru a găsi anumiți oameni și a le trimite mesaje directe pentru a începe o conversație.
Puteți vizualiza mai multe profiluri cu cât aveți mai multe conexiuni. Prin urmare, accesul la informații vă poate ajuta să înțelegeți mai bine.
Fiți mai vizibil
Interacționați cu companiile și persoanele pe care le urmăriți în feed. Puteți interacționa cu postări apreciind, partajând sau comentând la acestea. Aprecierea postărilor este cea mai de bază activitate. Partajarea postărilor care sunt relevante pentru dumneavoastră sau pentru brand-ul personal va atrage atenția. Dacă lăsați o observație despre o postare, puteți să stabiliți o relație cu autorul postării sau cu cei care se întâmplă să o citească.
Construiește-ți reputația LinkedIn
Utilizați LinkedIn pentru a furniza conținut care vă poate ajuta să vă stabiliți ca expert în industrie. Luați în considerare partajarea propriului dumneavoastră conținut, cum ar fi un podcast sau un articol, precum și conținut și actualizări din sursele firmei și ale terților care v-au inspirat. Organizați conținutul în funcție de aria dumneavoastră de expertiză. Postarea va fi accesibilă rețelei dumneavoastră și orice interacțiune cu aceasta va spori vizibilitatea profilului prin expunerea materialului la conexiunile rețelei. Fă-ți un obicei să postezi o dată sau de două ori pe săptămână pentru a menține pulsul și a rămâne vizibil.
Când potențialii clienți se conectează la profilul dumneavoastră, depuneți eforturi pentru a profita de oportunitatea de a crea relații. Dacă apreciază postarea ta sau lasă un comentariu despre ea, de exemplu, scrie-le direct și răspunde la comentariul lor. S-ar putea să propuneți un parteneriat sau o colaborare pe baza experienței lor. De asemenea, puteți scrie cuiva după vizualizarea profilului său.
Primiți recomandări
Obținerea de recomandări este o altă abordare pentru a vă îmbunătăți reputația. Solicitați o recomandare de la cei cu care ați avut o conexiune pozitivă de lucru. Pregătește-te să rambursezi favoarea și să iei decizii în cunoștință de cauză.
Promovați comunicarea în grupurile LinkedIn
Implicarea în grupuri care împărtășesc interesele dumneavoastră profesionale vă poate ajuta să vă dezvoltați lista de conexiuni. Este posibil să primiți sfaturi de la alți membri, să vă împărtășiți abilitățile, să creați contacte suplimentare și, eventual, să vă găsiți următorul client în aceste comunități. Discuțiile în grup sunt discuții deschise, deci fiți empatici și deschiși cu privire la gândurile și ideile transmise și respectați punctele de vedere ale altor persoane.
Pentru un agent de marketing, vânzarea pe LinkedIn începe de obicei cu furnizarea de expertiză. Prospectarea potențialilor clienți ar putea începe cu o discuție în unele grupuri pentru a le oferi valoare sau îndrumare. În același timp, vă puteți construi propria rețea și puteți face schimb de informații între companii, îmbunătățindu-vă imaginea.
Adauga un comentariu