Sezamo.ro este noul serviciu românesc de livrare a alimentelor lansat de Rohlik Group, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de livrare online de produse alimentare din Europa.
În primul an, Sezamo va putea livra aproximativ 8.000 de articole diferite direct în casele clienților în termen de 2 ore de la plasarea comenzii chiar din prima zi. Produse regionale, cum ar fi fructe și legume, carne, pește, lactate și produse de panificație completează gama completă de produse furnizată de Sezamo, împreună cu mărci internaționale și produse proprii.
Citește și:
- Ce se ascunde, de fapt, în spatele valului uriaș de demisii: de ce își părăsesc românii jobul
- 2021: Anul în care criptomonedele au devenit mainstream. Cum au ajuns bitcoin, ether, dogecoin și altele să valoreze mai mult decât PIB-ul Franței
- Probleme pentru companiile aeriene: ce se întâmplă cu TAROM, Wizz Air și Țiriac Air
Românii vor avea astfel, în 2022, o alternativă de zi cu zi la cumpărăturile din supermarket.
Pentru a răspunde tuturor nevoilor vânzătorilor și clienților Rohlik, un depozit dedicat de 10.000 mp în CTPark București Nord va fi personalizat și va include spații de depozitare dedicate cu temperatură controlată pentru produsele proaspete pe care Sezamo le va oferi. Locația a fost de o importanță cheie, deoarece trebuie să fie accesibilă atât echipelor de livrare a clienților, cât și furnizorilor.
Sezamo, parte a Grupului Rohlik, utilizează vehicule electrice și alimentate cu gaz sau biciclete de marfă propulsate de oameni, parteneriate puternice cu producătorii locali și, acolo unde este posibil, ambalaje ecologice și pungi de cumpărături reutilizabile.
Rohlik Group („Rohlik”) anunță că Tomáš Chadzivasilis va ocupa funcția de Chief Executive Officer.
Fondat în 2014 în Republica Cehă, Rohlik Group este unul dintre cele mai importante servicii de livrare online de alimente din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România, Italia și Spania în 2022, sub brandul Sezamo pentru toate cele trei ţări. Compania este dinamică și în creștere rapidă și a înregistrat un profit de 290 milioane EUR. în 2021, obținând astfel statutul de unicorn. Cifra de afaceri a grupului a depășit, în 2020, 300 de milioane de euro.
Adauga un comentariu