Schimbul de crypto românesc Tokero ajunge la 2,5 mil. de euro cifră de afaceridoar 4 minute sa citesti articolul

tokero

TOKERO înregistrează creșteri de pe piața de criptomonede din România, atât din punct de vedere financiar, cât și din punct de vedere operațional, ca produs și echipă.

Dacă în 2019, compania deținea un portofoliu de doar 5.500 de clienți, la sfârșitul anului 2021 TOKERO se bucură de aproximativ 30.000 de clienți. Utilizatorii au încredere să tranzacționeze pe platformă, iar acest lucru se poate observa din volumul total al tranzacțiilor raportate, de 75 milioane de euro la finalul anului 2021.

Începând cu jumătatea anului 2021, TOKERO a lansat un nou segment de business, apreciat de utilizatorii platformei de criptomonede. Mai exact, din luna septembrie TOKERO a început listarea de proiecte noi în regim de launchpad. Acest nou serviciu a întărit ideea că TOKERO este alegerea potrivită pentru oricine este fan al criptomonedelor, dar a generat și venituri importante, în valoare de 1,5 milioane de euro, contribuind, de asemenea, și la creșterea numărului de clienți pe segmentul de exchange. Pentru două dintre proiectele listate, Humans.AI și BH.Network, TOKERO a reușit să obțină finanțări de câte 1 milion de USDT în doar câteva zile (USDT – stablecoin în paritate de 1:1 cu dolarul american).

Astfel, datorită serviciilor pe care le oferă, TOKERO a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri consolidată la nivel de grup (Globe Monnaie SRL – exchange, și LDV Tech SRL – launchpad) de aproximativ 2,5 milioane de euro, adică 125x comparativ cu cifra de afaceri de 20 mii de euro din anul 2019.

Prin prisma acestor rezultate, compania a fost evaluată la 15 milioane de euro pentru cea de-a doua rundă de finanțare, un aspect important pentru cei care au ales să se alăture în prima rundă, și un etalon de performanță pentru cei care se vor alătura în cea de-a doua.

Toate se datorează echipei din spate, cea mai importantă componentă a business-ului, după cum precizează cei doi fondatori. Echipa s-a extins considerabil în doar un an, de la 5 membri în anul 2020, la peste 21 de specialiști în anul 2021, jumătate dintre aceștia fiind alocați pentru zona operațională (suport, marketing și AML) și jumătate în departamentul IT.

Odată cu înființarea noului sediu în București, în complexul de birouri Hermes Business Campus, a luat naștere și www.TOKERO.Team – un program de recrutare continuă pentru Grupul TOKERO.

Scopul dezvoltării și lansării platformei de recrutare este atragerea de noi talente în echipă, atât oameni care au deja cunoștințe în domeniul crypto, cât și oameni foarte bine pregătiți în domeniile lor, care își doresc oportunități profesionale premium și noi provocări. Începând cu luna august, cei interesați să-și aplice cunoștințele și în domeniul crypto sunt invitați să depună CV-urile pe platforma www.tokero.team. Pozițiile deschise inițial vor fi pe HR, contabilitate, marketing, IT, management.

Care sunt planurile de viitor pentru fondatorii exchange-ului TOKERO?

Marius Morra este CEO și cofondator TOKERO. Cu o experiență de peste 14 ani în antreprenoriat și consultanță de business, el a pus bazele startup-ului de tehnologie LDV Exchange, actual TOKERO Crypto Exchange, alături de Sabin Simionescu. „În momentul de față lucrăm la dezvoltarea unor noi produse marca TOKERO care să întregească ceea ce vrem să numim mai departe . Pregătim o lansare foarte așteptată de comunitatea noastră: Lansarea TOKERO TOKEN – un token utilitar pe modelul $BNB de la Binance, $CRO de la Crypto.com îmbinat cu $POLS, tokenul nativ al launchpadului Polkastarter. În jurul token-ului se va contura întregul ecosistem TOKERO, ce va cuprinde mai multe servicii și beneficii, primele fiind deja active, exchange, launchpad și TOKERO PRO”, precizează acesta.

Sabin Simionescu este Chief Technology Officer (CTO) și Co-Founder TOKERO. El este cel care a creat primele 3 versiuni ale platformei de schimb criptomonede.

Pentru a deveni un proiect de succes a fost nevoie să se specializeze și în domeniile conexe, precum contabilitate, marketing și legislație, astfel încât să aibă o perspectivă cât mai clară a întregului domeniu Crypto, business-ului și pieței. Sabin Simionescu declară că: „La nivel de platformă, echipa tehnică este foarte concentrată acum pe ultimele retușuri ale unei noi versiuni (Versiunea 4.0), mult mai scalabile, care să poată suporta toate produsele TOKERO ce se află în diverse stadii de dezvoltare/planificare. Îmbunătățiri majore avem și la nivelul aplicației de mobil, urmând să fie publicate curând. Și ceva ce toți clienții vor să afle – da, vom introduce noi monede, chiar foarte multe. Avem în dezvoltare integrări de blockchain ce vor face disponibile pentru schimb mult mai multe monede, încât să devenim lideri și la capitolul diversitate. Ne aflăm în prezent la începutul celei de-a doua runde de finanțare, avem investitori în așteptare, chiar după prima rundă. Istoricul TOKERO vorbește de la sine, suntem pe piață de 5 ani, dezvoltăm noi soluții în continuu, creștem, și zilnic aducem crypto mai aproape de adopția în masă”.

A doua rundă de finanțare este una deschisă de această dată, spre deosebire de prima, care a fost una cu circuit închis. „Ne propunem să strângem 1,5 milioane euro, din care deja am securizat jumătate. Facem din acest moment publică runda, întrucât ne dorim să atragem investitori și din afara comunității noastre, cu siguranță vor fi surprize plăcute”, motivează decizia Marius Morra.


Citiți articolul original pe start-up.ro

Declinarea răspunderii! romaniahub.ro este un agregator automat al media din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară.Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (start-up.ro) Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – [email protected]. Conținutul va fi șters în 24 de ore.
Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun review
  • Adauga un comentariu

    Alții au citit și...

    top-shop.ro

    Citește și...

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.