Cum să-ți maximizezi succesul pe Clubhousedoar 4 minute sa citesti articolul

clubhouse app

Ce este Clubhouse?

Clubhouse este o aplicație pentru telefon care vă permite să ascultați conversațiile live ale altor persoane. Acești oameni vor să fie auziți, dar nu într-un mod ciudat. Aceștia ar putea fi chiar bine-cunoscuți, iar conversațiile lor cel puțin intrigante și informate (nici o garanție, totuși). De asemenea, puteți fi invitat să participați la chat. Așadar, considerați-o ca pe-o rețea socială pentru chat audio.

Clubhouse a debutat în martie 2020 (împreună cu COVID în Statele Unite). Datorită exclusivității sale inițiale numai pe invitație, similară unui membru de club din lumea reală, a devenit un lucru imens pentru câțiva selectați. Pe atunci era o societate mică, formată în mare parte din capitaliști de risc

Clubhouse este disponibil momentan pe iOS și Android. A fost lansat mai întâi pe iOS, dar acum este disponibil pe Android în toată lumea. Puteți să folosiți Clubhouse și pe iPad dar nu este optimizat pentru iPadOS. Deci, veți folosi aplicația într-o fereastră mică sau o veți privi într-o dimensiune ciudată, mărită de 2x. Totuși, ar trebui să fie în regulă pe o tabletă Android.

Acum, Clubhouse nu mai este exclusiv pentru invitați. Oricine are un iPhone sau un smartphone bazat pe Android îl poate folosi. Franceză, germană, hindi, indoneziană, italiană, japoneză, kannada, coreeană, malayalam, portugheză (braziliană), spaniolă, tamilă și telugu sunt acum limbile acceptate de Clubhouse pe Android, pe lângă engleză. Subtitrările automate sunt cea mai nouă caracteristică din iOS.

Așadar, cum poți să-ți maximizezi succesul pe Clubhouse?

  1. Completează-ți profilul

În primul rând, trebuie să vă completați profilul înainte de a începe sau de a participa la orice conversație. Pentru că alții vor trebui să vă vadă profilul pentru a vă urmări, veți dori să faceți o primă impresie bună. Vrei ca profilul tău să fie atât de convingător încât ei să se simtă obligați să te urmărească imediat după ce îl citesc.

Folosește-ți profilul pentru a spune oamenilor cine ești, ce faci și la ce tip de conținut se pot aștepta dacă te urmăresc. Puteți chiar include ceva ce oferiți sau promovați în prezent în cadrul companiei dumneavoastră pentru a genera potențiali clienți, dacă doriți. Nu uitați să vă conectați și conturile de Twitter și Instagram. Este esențial, deoarece le permite oamenilor să vă verifice și să vă trimită un mesaj privat pentru a continua conversația. Acest lucru este deosebit de important, având în vedere că nu vă puteți conecta la un site web sau nu puteți primi mesaje în momentul scrierii.

  1. Selectați o imagine de profil grozavă

Avatarul tău sau fotografia pe care o folosești în contul tău este o altă parte cheie. Când cineva intră într-o cameră Clubhouse, vede doar avatarurile celorlalți oameni din cameră. Dacă vrei ca oamenii să te vadă într-o mulțime și să treacă la profilul tău, ai nevoie de o imagine care să iasă în evidență.

Alegeți o fotografie care vă arată clar fața, astfel încât numele și vocea să vă poată fi asociate. De fapt, ajută dacă avatarul tău are un fundal îndrăzneț. Puteți folosi culoarea brand-ului ca fundal al fotografiei pentru a vă ajuta să vă evidențiați. Acest lucru a fost simplu de făcut cu Canva. Este o metodă fantastică de a face o declarație pe Clubhouse.

  1. Testați apele prin alăturarea discuțiilor în curs

După ce ți-ai completat profilul, este timpul să te implici în aplicație. Dacă vă temeți să intrați, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să vă alăturați uneia dintre celelalte camere care se desfășoară în prezent. În acest fel, vă puteți face o idee mai bună despre ce este aplicația, fără a vă simți obligat să vă găzduiți propria cameră.

Ridică mâna dacă ai ceva de spus în timp ce asculți într-o altă cameră. Când va veni momentul, furnizați orice informații suplimentare pe care doriți să le adăugați la discuție. Acest lucru te pune în centrul atenției pentru o vreme, iar dacă ai distribuit ceva care a rezonat cu ei, oamenii pot alege să verifice profilul tău și să te urmărească.

  1. Începeți să implicați conversații în propriile camere

Dacă vrei să ieși în evidență pe Clubhouse, următorul pas este să-ți găzduiești propriile camere. Deși a prelua conducerea într-o conversație poate părea intimidantă la început, am descoperit că toți cei din Clubhouse sunt destul de plăcuti și dornici să învețe și să participe cu ceilalți. Așa că nu vă speriați!

Veniți cu un subiect de care sunteți entuziasmat și de care publicul țintă s-ar bucura. Apoi luați în considerare deschiderea unei camere live pe acest subiect. Dacă vă ajută, mâzgăliți câteva idei cu subiecte pe care doriți să le discutați sau întrebările pe care doriți să le adresați pentru a obține răspunsuri din partea publicului în timp ce sunteți în direct. Pregătirea din timp ar putea ajuta la atenuarea oricăror nervi pe care i-ați putea avea în legătură cu începerea camerei. De asemenea, poate ajuta la menținerea dezbaterii pe drumul cel bun.

  1. Programează-ți camerele în prealabil

Să fi live în acest moment nu este o idee rea. De fapt, un val de inventivitate de ultim moment poate duce la unele dintre cele mai bune conversații. Cu toate acestea, programarea camerelor în avans vă poate ajuta să vă remarcați pe Clubhouse. Camera poate apărea în calendarul de evenimente viitoare al Clubhouse. Oamenii scanează și caută evenimente viitoare la care să participe, așa că acest lucru vă poate ajuta să obțineți vizibilitate suplimentară. Aceștia vă pot urmări și pot pune notificări pentru a garanta că nu vor rata dacă văd evenimentul și îi atrag. Ar putea chiar să împartă camera cu alte persoane care sunt interesate să vizioneze.

Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun review
  • Adauga un comentariu

    Alții au citit și...

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.