În ciuda tuturor schimbărilor în SEO de-a lungul anilor, cercetarea cuvintelor cheie este încă una dintre cele mai importante sarcini SEO. În realitate, cercetarea cuvintelor cheie este încă unul dintre primele lucruri pe care experții SEO de toate nivelurile le îndeplinesc – mai ales atunci când lucrează pe un site nou (sau pentru orice site pentru care doresc să îmbunătățească sau să extindă clasamentul în căutări). Drept urmare, unul dintre cele mai semnificative talente pe care le puteți dezvolta ca aspirant SEO este abilitatea de a efectua cercetări și analize eficiente ale cuvintelor cheie.
Ce este cercetarea cuvintelor cheie?
Cercetarea cuvintelor cheie este procesul de cercetare a unor termeni de căutare proeminenți pe care oamenii îi utilizează în motoarele de căutare precum Google și încorporarea strategică a acestora în conținutul dumneavoastră astfel încât să se claseze mai bine în paginile cu rezultatele motorului de căutare (SERP). Cum am menționat și mai sus optimizarea motoarelor de căutare, cercetarea cuvintelor cheie este un pas crucial (SEO).
Alegerea unui subiect pentru conținutul dumneavoastră care se concentrează pe un set de cuvinte cheie vizate pentru care doriți ca cee ace ați scris să fie clasificat face parte din procesul de cercetare a cuvintelor cheie.
Când știi ce caută oamenii, îți poți adapta conținutul pentru a le satisface nevoile. Cercetarea cuvintelor cheie oferă specialiștilor în marketing o mai bună cunoaștere a cât de populare sunt cuvintele cheie specifice și cât de dificil ar fi să concurezi pentru astfel de termeni în rezultatele căutării organice, ghidând eforturile de optimizare. Însă, cercetarea cuvintelor cheie nu se referă doar la verificarea numărului de căutări pe care le are un anumit cuvânt cheie – se referă, de asemenea, la explorarea multor moduri variate în care oamenii folosesc limba pentru a cerceta o idee sau un subiect.
Acum că am înteles la ce se referă “cercetarea cuvintelor cheie”, haideți să aflăm care sunt 10 cele mai greșeli pe care trebuie să le evitați pe cât posibil:
Nu se cercetează mai întâi întrebările clienților
Unul dintre primele lucruri pe care ar trebui să le faceți este să creați acele “persona” care ar cumpăra de la dumneavoastră înainte de a începe procesul de cercetare a cuvintelor cheie. Nucleul oricărui plan de marketing îl reprezintă aceste reprezentări fictive ale potențialului, ideal client, care ar trebui să fie utilizate pentru a alege cuvintele cheie sau expresiile țintă.
Accent pus numai pe “long-tail keywords”
Deși este tentant să treceți direct la dezvoltarea unei liste de cuvinte cheie lungi și întrebări ale clienților ca bază a strategiei de conținut, această abordare poate face mai mult rău decât bine dacă nu aveți un plan de a vă concentra asupra anumitor subiecte generale.
Indiferență față de clasarea concurenților
Este crucial să știți nu numai ce întrebări vă pun clienții, ci și dacă și cum răspund concurenții la aceleași întrebări. Înțelegerea poziției concurenților dumneavoastră pentru termeni și fraze esențiale vă va ajuta să descoperiți câștiguri ușoare, indicând, de asemenea, dacă un concurent vizează în mod specific unele dintre cele mai esențiale cuvinte cheie sau expresii.
Nu se aleg cuvinte cheie cu suficient volum de căutare
Volumele mai mari de căutare înseamnă mai multe șanse de a genera trafic către site-ul dumneavoastră web. Dimpotrivă, adesea cuvintele cheie cu volume mari de căutare vor fi mai greu de clasat, deoarece atât de mulți dintre concurenții dumneavoastră le vizează deja.
Nu se iau în vedere nivelurile de concurență ale cuvintelor cheie
Cuvintele cheie cu volum mare de căutare sunt fantastice, dar cuvintele cheie cu volum mare de căutare, cu concurență redusă, sunt sfântul graal al cercetării cuvintelor cheie. Concurența este o valoare pentru dificultatea cuvintelor cheie care vă arată câte alte site-uri web încearcă să se claseze pentru același termen. Cu cât cuvântul este mai căutat, cu atât va fi mai greu să se claseze, cu atât va dura mai mult pentru a vedea rezultatele și cu atât efortul va fi mai mare pentru a obține aceste rezultate.
Concentrare doar pe “exact-match keywords”
Deoarece prea mulți agenți de marketing insistă pe un cuvânt cheie sau expresie exactă pe care o vizează, aceștia neglijează să includă acele cuvinte cheie sau expresii care ajută Google să înțeleagă despre ce este conținutul. Vestea bună este că există soluții ușoare la această greșeală. Primul este să scrii pur și simplu ca un om mai degrabă decât ca un SEO. Dacă vi se pare corect să folosiți anumiți termeni, faceți-o chiar dacă înseamnă să vă abateți de la planul dumneavoastră pentru cuvinte cheie.
Frica dictează strategia
Poate fi foarte ușor să lăsați frica sau incertitudinea să primeze și să deviniți victime ale gândirii „nu există nicio modalitate de a putea clasa pentru acel termen, așa că nici nu voi încerca”. Există diferite strategii de conținut pe care le puteți utiliza pentru a încerca și clasifica un cuvânt cheie.
Concentrare doar pe un singur tip de SEO
Există 3 piloni pentru SEO: tehnic, on-site și off-site. SEO tehnic se referă la măsurile menite să ajute motoarelor de căutare să acceseze cu crawlere și să indexeze site-ul dumneavoastră web. SEO on-site este procesul de optimizare a paginilor individuale ale site-ului web. SEO off-site cuprinde orice faceți în afara propriului site web (sau a serverului pe care este găzduit) pentru a vă influența clasamentul în motoarele de căutare. Toate, cu rolurile și funcțiile lor trebuie utilizate.
Ignorarea listelor de directoare
Vorbind despre SEO off-site, o strategie ușoară pentru a obține mai multe backlink-uri de calitate către site-ul dumneavoastră web este să vă asigurați că listele online sunt actualizate și corecte și că aveți cât mai multe înregistrări care să indice înapoi spre site-ul dumneavoastră
Nu există regularitate
Planificați să vă revizuiți strategia de cuvinte cheie la fiecare trei până la șase luni, în funcție de viteza cu care puteți crea conținut și de volumul traficului site-ului dumneavoastră web. Ar trebui să petreceți cel puțin câteva ore pentru cercetarea inițială a cuvintelor cheie, câteva ore pentru a colabora cu echipa de conținut la o strategie în jurul acestor fraze și alte câteva ore pentru a aprofunda cercetarea subtopic.
Adauga un comentariu