Antreprenorii trebuie să dea dovadă de răbdare, implicare și capacitatea de a lucra sub presiune pentru a construi o afacere de succes. Este un proces îndelungat și plin de provocări. Cei care au business-uri deja dezvoltate știu acest lucru, conștientizând faptul că este crucial să ai parteneri de business de încredere.
Aceștia întâmpină diverse probleme, se confruntă cu costuri majore, presiune crescută pe parte de cash-flow sau cu probleme legate de aprovizionare și distribuție, mai ales în contextul creșterii inflației sau a lipsei materiei prime. Este important ca fiecare să aibă un spațiu unde poate găsi produse de calitate, susținere, soluții financiare și idei de business comune, pentru a se dezvolta. Un exemplu de acest gen, în domeniul comerțului, este un marketplace B2B.
Pandemia a orientat mai mulți consumatori către magazinele online, în detrimentul celor offline, unii făcând acest lucru pentru prima oară, pentru a se asigura că accesează produsele în condiții sigure pentru sănătatea lor. Același lucru s-a întâmplat și în cazul sectorului B2B. Au existat furnizori care și-au comercializat produsele online, deși mulți dintre ei au întâmpinat provocări în acest sens, adaptarea nefiind facilă în totalitate.
Exact ca în cazul platformelor B2C, și cele B2B ar trebui să le ofere întotdeauna clienților aceleași oportunități, precum celelalte canale de cumpărare. Aici ne referim la respectarea prețurilor convenite, a termenilor de plată și a altor condiții de cumpărare.
Platforma Supreva a luat naştere ca un loc dedicat proprietarilor de întreprinderi mici şi independente, destinat proceselor online de vânzare şi cumpărare a produselor EN-GROS, la baza conceptului stând chiar nevoile şi problemele din piaţă. Brandul înseamnă, pe lângă o platformă B2B, o comunitate de antreprenori strâns legată în jurul conceptului de sprijin şi muncă sau locul în care clienții găsesc mereu oameni dedicaţi business-ului, care cred în valori comune, alături de care multiple afaceri se pot dezvolta. Supreva este printre primele platforme din CEE, de tip marketplace B2B, centrată 100% pe nevoile și cererile mediului de afaceri, pe oferirea de sprijin financiar și operațional, cu accent pe digitalizarea comerţului en-gros și educarea antreprenorilor.
În acest moment, pe www.supreva.com sunt înscrise peste 7.500 de business-uri. Cele mai multe afaceri provin din București, Ilfov, Argeș, Giurgiu, Iași, Constanța, Prahova sau Brașov, acționând în domenii precum: Băcănie & Alimente de bază, FMCG, Fashion, Casă, Îngrijire personală, Cadouri, Jucării, HoReCa, Tehnic, Bricolaj, Bebe, Papetărie sau Birotică.
Ca element de noutate în piață, în zona instrumentelor financiare oferite de Platformă, Supreva vine în întâmpinarea afacerilor cu soluţia de plată Buy-Now-Pay-Later (BNPL), dezvoltată împreună cu fintech-ul românesc Filbo, prin care cumpărătorii pot beneficia de termene de plată la 60 de zile, în timp ce furnizorii vor încasa contravaloarea facturii la 7 zile de la concretizarea livrării.
Pe lângâ serviciul BNPL, Supreva oferă integrarea de servicii financiare, prin care antreprenorii pot obţine acces la produse de finanţare, indiferent de specificul afacerilor, pentru a-şi dezvolta planurile şi ideile.
Aşadar, Supreva are ca scop să ofere o experienţă locală de achiziţii, de oriunde şi în orice moment al nevoii, indiferent de ţară sau moneda utilizată în procesul de vânzare / achiziţie.
Platforma Supreva a fost lansată de curând și în Ungaria și Bulgaria, oferind, pentru moment, furnizorilor, distribuitorilor şi producătorilor, din cele două zone, acces gratuit către noi pieţe în regiune, cât și către mii de buyeri noi, la costuri aproape 0 / minime, doar prin simpla creare a unui cont. Un al doilea pas, prevăzut cât de curând, este lansarea platformei şi pentru categoria afacerilor care doresc să cumpere produse en-gros din cele 3 pieţe europene.
Nu în ultimul rând, tot ca element de noutate, dar și ca răspuns la nevoia de ajutor, Supreva oferă transport 100% gratuit la tranzacțiile prin intermediul platformei.
Atunci când spunem avantajele unui marketplace B2B pentru IMM-uri, în contextul pandemic, vorbim despre creșterea posibilității antreprenorilor de a-și desfășura activitatea în online, prin eliminarea necesității de a se deplasa fizic, pe distanţe mari, în locuri aglomerate, pentru procesele de achiziţii – vânzări.
Dacă ar fi să vorbim separat, la nivel de furnizori, distribuitori sau producători, vorbim despre reducerea costurilor cu echipele de vânzări şi IT, costurilor de Marketing, costurilor logistice, cât şi despre reducerea riscurilor de neîncasare a plăţilor. Iar la nivel de cumpărători, putem aduce în discuție reducerea costurilor de achiziție, costurilor de timp, costurilor logistice, reducerea costurilor de acces la finanţări sau chiar reducerea costurilor legate de nevoile IT ale business-ului.
Ești interesat de soluții pentru afacerea ta? Află mai multe detalii pe www.supreva.com.
Adauga un comentariu