5 metode de a găsi subiecte captivante pentru articolele tale de blogdoar 4 minute sa citesti articolul

subiecte captivante blog

În viața oricărui marketer online apare acel moment nenorocit când rămâne fără idei și nu mai știe ce ar putea scrie pentru a capta atenția publicului său țintă. Există multe soluții pentru a rezolva o asemenea problemă: poți angaja pe cineva să vină cu ideile necesare sau poți chiar angaja o persoană specializat în a scrie articole pentru bloguri sau poți chiar să cumperi PLR (Private Lable Rights).

Toate aceste variante sunt nu numai viabile, dar s-au dovedit a fi destul de eficiente pentru cei ce le folosesc. Pe de altă parte, ai putea la fel de bine să încerci să scrii tu aceste articole. Și iată cum! Mai jos vei găsi cinci metode testate de a găsi subiecte interesante pentru a scrie articolele necesare.

  1. Inspiră-te din jur!

Ia o revistă de pe măsuța ta de cafea sau cumpără una de la primul chioșc de ziare ce îți iese în cale. Nu trebuie neapărat să fie o revistă care să se referă la aria ta de activitate. Poți cumpăra orice tip de revistă: modă, geografie, politică, etc. Uită-te pe coperta revistei și notează-ți fiecare titlu care îți iese în cale. Ai mult ca sigur majoritatea acestora vor arăta cam așa:
…. secrete pentru a …..
Învață azi cum să ….!
….. sfaturi pentru a ….
De îndată ce ai terminat să îți notezi toate titlurile de pe copertă, înlocuiește cuvintele cheie cu ale tale, cele care au relevanță pentru afacerea ta. Completează spațiile libere din textele de mai sus cu informația, cuvintele ce se potrivesc cu ce ai tu nevoie.. Daca ai măcar 10 titluri pe coperta revistei cumpărate, vei reuși să scrii măcar 10 articole pentru pagina ta.

  1. Citește postările celorlalți

Intră în orice rețea socială vrei tu și citește postările celor ce se află în aria ta activitate. Vizitează pagina sau paginile acelor persoane pe care le consideri lideri sau mentori în domeniul tău și citește ultimele lor postări, articole, informații. Cu siguranță vei găsi astfel o mulțime de idei de articole, de conținut asupra căruia să îți pui amprenta personală și să împărtășești propria experiență.

Mai mult decât atât, este foarte posibil ca printre postările găsite în diverse rețele sociale legate de un anumit subiect să existe multe cu care nu ești de acord sau care pot chiar să suscite în tine o opoziție puternică față de ideea respectivă. Drept urmare, mintea ta va începe să lucreze instantaneu la articolul ce va contrazice respectiva postare sau persoană.   Vei găsi postări pe care le vei considera incomplete sau greșit explicate sau abordate. Astfel vei putea să extinzi o asemenea idee, să o dezvolți și să aduci dovezi în sprijinul afirmațiilor tale bazate pe studiile sau experiența ta. Un simplu comentariu pe o rețea de socializare te poate duce cu gândul rapid la un subiect de articol. Rețelele de socializare sunt un rezervor de idei pentru conținut, un rezervor în continua mișcare, schimbare și diversificare. În plus, avantajul unor informații postate în timp real este că toate aceste subiecte discutate sunt actuale și relevante în momentul respectiv pentru domeniul respectiv. Drept urmare, o sursă inepuizabilă de idei pentru a scrie conținut.

  1. Revizuiește

Citește propriul blog și verifică încă o dată comentariile la diversele articole postate. Va trebui să treci de cele de genul ”Mulțumesc mult! O informație bună!”. Genul acestea de comentarii nu au nicio valoare în acest moment, ele nu îți pot oferi decât o validare a faptului că ceea ce ai scris atunci este important și a fost de folos unora. Tu acum cauți subiecte noi, însă. Drept urmare trebuie să îți îndrepți atenția spre acele comentarii ce includ întrebări sau cele ce pun în discuție puncte ale articolului scris sau care vor să știe mai multe sau să sape mai adânc în respectiva idee. Din toate acestea vei găsi o grămadă de idei pentru noile tale articole. Poate chiar vei scrie despre aceleași subiecte, dar încercând o altă abordare sau poate între timp ai descoperit chiar ceva nou ce va răspunde chiar întrebărilor puse în comentarii.

  1. Citește-te!

O idee minunată este să citești ce ai scris tu pe alte bloguri sau ce comentarii ai avut la anumite articole. Postările tale pe forumurile la care participi activ sunt de asemenea de mare ajutor. De multe ori, o singură postare sau un singur comentariu mai vechi de al tău se pot transforma cu ușurință într-un articol nou pentru blogul și afacerea ta. Recitește ce ai scris, revizuiește textul și aranjează-l un pic pentru a fi gata de publicare, formatează-l pentru postarea pe pagina ta și ești gata, ai un articol nou, cu un minim de efort. Dacă vei găsi un comentariu al tău care este scurt, dar bun și are potențial, nu trebuie să faci altceva decât să îl extinzi și vei avea un articol despre un subiect despre care mai mult ca sigur probabil că și uitaseși că l-ai abordat vreodată. Folosește feedback-ul dat de tine pentru alții pentru a crea articole bune pentru site-ul tău.

  1. Fă o listă!

Listele se fac foarte ușor, dar în același timp au parte de un public extins în mediul online. Listele sunt citite și considerate folositoare pentru mulți oameni, iar motivul este destul de simplu. Acest tip de articole este scurt, structurat pe puncte, ușor și rapid de citit. O listă îți poate da acele informații de care ai nevoie fără a adăuga informații redundante. Dacă ți se pare dificil găsești idei pentru blogul tău, notează-ți 3 până la 5 idei de liste și ia-le pe rând. Scrie despre fiecare dintre ele. Îți ia puțin timp și este și foarte eficient ca informație.

Ideile de articole sunt peste tot în jurul tău, trebuie doar să le descoperi. Cu puțină imaginație si creativitate poți transforma o sesiune plictisitoare și obositoare de scris într-o după-amiază super productivă

Picture of Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun comentariu
  • Adauga un comentariu

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.