Top 10 escrocherii și dezavantaje SEO (plus cum să le eviți) in 2024doar 4 minute sa citesti articolul

seo scams

Odată cu utilizarea mai frecventă a termenului „Search Engine Optimization” (SEO), au apărut o mulțime de „Experți SEO” autoproclamați, promițând rezultate de neatins și garantând poziții în motoarele de căutare.

Cea mai bună apărare împotriva escrocilor SEO este să înțelegeți mai bine problema. Am creat o listă cu 10 cele mai tipice „afirmații SEO” de care ar trebui să fii conștient, deoarece majoritatea proprietarilor de afaceri mici nu au timp sau bani pentru a deveni experți. Este vital să subliniem că discutăm despre afirmații despre rezultatele organice (naturale) ale motoarelor de căutare, nu despre rezultate plătite. Oricine poate plăti pentru plasarea anunțurilor în partea de sus a paginii.

Iată top 10 escrocherii și dezavantaje SEO

  1. Clasamente garantate

Multe escrocherii SEO gravitează în jurul promisiunii unor clasamente asigurate. „Clasamentul #1 garantat pe Google”, „Clasarea garantată pe prima pagină pe Google” și „Clasarea #1 garantată pe toate motoarele de căutare” sunt toate afirmațiile care sunt greu de susținut (când se face referire la rezultate organice). Declarația Google cu privire la această înșelătorie este simplă. „Google nu garantează niciodată o poziție de top în rezultatele căutării sau AdWords. Atenție la orice companie care face astfel de promisiuni.”

  1. „Avem ingredientul secret”

Deși nimeni (chiar și Google) nu poate pretinde că înțelege pe deplin toate componentele algoritmului Google, există abordări și cele mai bune practici încercate și adevărate pentru o poziție bună.

Dacă o firmă de SEO nu poate sau nu vrea să-și explice procesele sau să vă spună exact ce face, sunt șanse să nu facă nimic sau, mai rău, să folosească tehnici de tip black-hat care vă vor dăuna clasamentului. .

  1. E-mailuri nesolicitate sau formulare de contact

Fără îndoială, faci parte dintr-un e-mail în bloc, generat automat, dacă nu ai căutat în mod activ persoana sau firma. Scrapers și roboții preiau adrese de e-mail și completează automat formularele de contact de pe site-uri web. Prezența unui om în aceste comunicări este neobișnuită.

  1. „Știm pe cineva care lucrează la Google”

Această afirmație poate include ceva adevăr, dar este totuși extrem de înșelătoare. În orice caz, este destul de îndoielnic că acest lucru este relevant pentru cerințele dumneavoastră.

Ceea ce este esențial de înțeles este că o corporație poate avea un parteneriat Google pentru Google Ads, dar nu și pentru SEO. Google nu are niciun motiv financiar pentru a oferi servicii SEO companiilor, dar are un interes personal de a păstra funcționarea interioară a algoritmului său de căutare ascunsă sau misterioasă.

  1. „Veți primi peste 1.000 de vizitatori pe zi pe site-ul dvs.!”

Aceasta este o escrocherie. Acești „vizitatori vizați” sunt aproape sigur trafic generat de bot. Traficul este o statistică vanitară în sine; nu vă va spori conversiile. Traficul botului vă denatura și statisticile Google Analytics, ceea ce face dificilă filtrarea informațiilor proaste ulterior. Ignorați aceste oferte dacă puteți.

  1. „Facem cele mai bune link-uri”

Escrocii vor pretinde că produc sute – sau chiar mii! – de link-uri către site-ul tău peste noapte, cu promisiunea ridicolă șoptită febril că aceste link-uri îți vor îmbunătăți clasamentul. Calitatea backlink-urilor către site-ul dvs., pe de altă parte, este unul dintre cele mai esențiale elemente ale algoritmului Google, așa cum va atesta orice bun specialist în marketing digital SEO.

  1. „Îți trimitem site-ul web la sute de motoare de căutare”

Dacă ați primit vreodată această „propunere” și ați examinat cu atenție lista de motoare de căutare la care pretind că vă trimit site-ul (presupunând că aceștia chiar o includ), veți observa că multe dintre ele sunt false sau nu au existat de ani de zile .

Google, Bing și Yahoo sunt cele trei motoare de căutare care controlează peste 99% din internet. Celelalte sute de motoare de căutare nu sunt nici pe departe la fel de importante… dacă chiar există!

  1. Firme de design și dezvoltare web care oferă servicii SEO

Fiți atenți la firme ca acestea, mai ales dacă le cercetați și aflați că nici măcar nu au un specialist SEO în personal. Multe dintre aceste companii sunt probabil să aibă o înțelegere rudimentară a SEO și să o includă ca parte a pachetului lor de servicii pentru a rămâne competitive.

  1. Free trial de 30 de zile

Unele companii își pot oferi serviciile gratuit în primele 30 de zile. Tot ce trebuie să faceți este să le acordați acces administrativ la site-ul dvs. web, precum și eventual informațiile cardului dvs. de credit.

Aceste oferte nu merită timpul tău! O încercare gratuită este o încercare disperată de a atrage noi clienți. Un SEO informat și încrezător nu se va oferi să o efectueze imediat, sau deloc.

  1. „Noi putem face tot ce face compania ta actuală pentru mai puțini bani”

Prima problemă este că probabil că nu știu ce face compania actuală pentru tine, așa că deja te păcălesc atunci când promit că pot face totul și mai mult pentru mai puțin.

SEO nu este o sarcină care trebuie finalizată; e un stil de viață. Luați în considerare acest scenariu: firma dumneavoastră de SEO sau marketing existentă face totul corect, dar decideți să angajați o nouă firmă indiferent. În primele câteva luni, acea nouă firmă poate intra și nu face nimic sau poate face modificări foarte mici și probabil că nu veți observa scăderi de trafic sau schimbări drastice.

SEO este un proces care consumă timp. Ca o consecință a beneficiilor reziduale ale eforturilor noastre de SEO, dacă toți clienții noștri actuali ar înceta să mai folosească serviciile noastre de SEO chiar acum și nu ar fi făcut nicio modificare site-urilor lor, ar continua să observe îmbunătățiri în următoarele câteva luni.

Cea mai mare problemă cu aceste tipuri de escrocherii este că majoritatea proprietarilor de afaceri ar putea să nu observe o scădere a traficului chiar și după ce au plătit această nouă companie timp de un an sau doi, făcând să pară că pot efectua de fapt aceeași muncă pentru mai puțin.

Picture of Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun comentariu
  • Adauga un comentariu

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.