Discounterul de modă Pepco are nevoie de încă 200 de angajați anul acesta. Continuă expansiunea în România, a doua piață pentru companie ca număr de magazinedoar 2 minute sa citesti articolul

magazin pepco

Discounterul polonez de modă Pepco, liderul pieţei de fashion din România în funcție de cifra de afaceri aferentă 2022, va crea anul acesta aproximativ 200 de noi locuri de muncă. Retailerul va continua și în 2024 expansiunea pe plan local, a doua cea mai mare piață pentru grup, după țara mama, Polonia și spune că se adaptează inflației plafonând prețurile la produsele pentru care constată o scumpire la nivel de piață.

Cu afaceri de peste 2,3 miliarde de lei (468 milioane de euro) în 2022, cu 23% mai mari decât în anul 2021 şi cu aproape 80% peste nivelul din 2020 şi respectiv 2019, retailerul de fashion Pepco va continua și în 2024 să deschidă noi magazine. În plus, compania previzionează că va avea nevoie de aproximativ 200 de noi angajați, a declarat pentru Economica Bogdan Grigoriu – Head of Region Pepco.

„Ne menținem angajamentul față de planurile noastre strategice de expansiune, valorificând procesele noastre solide care ne diferențiază în sectorul local de retail. (…)Ca parte a planurilor noastre de expansiune pentru 2024, anticipăm crearea a aproximativ 200 de noi locuri de muncă. Aceste posturi vor contribui atât la eficiența noastră operațională, cât și la angajamentul nostru de a oferi oportunități de angajare în cadrul comunităților pe care le deservim”, a declarat managerul care nu a dorit să dea detalii despre numărul de magazine noi planificat pentru acest an.

Retailerul a intrat pe piaţa autohtonă în 2015 şi a ajuns în prezent la 453 de magazine, ceea ce înseamnă, în medie, 50 de deschideri pe an. În 2023, a inaugurat 46 de magazine.

România este a doua cea mai mare piață pentru Pepco, după Polonia, grupul operând aproximativ 3.500 de magazine în cele aproape 20 de ţări în care activează.

„România este deja o piață matură, cu o notorietate ridicată a mărcii, astfel încât contribuția țării noastre la rezultatul global este semnificativă. În ceea ce privește volumul de vânzări al Pepco, acesta este în continuă creștere. În 2023, veniturile grupului Pepco se ridică la 5,649 milioane de euro, din care doar Pepco este responsabilă pentru venituri de 3,416 milioane de euro. Prin comparație, în 2022, aceste cifre erau mult mai mici – veniturile grupului erau atunci de 4,823 milioane de euro, iar Pepco era responsabilă pentru 2,714 milioane de euro”, mai spune managerul companiei potrivit căruia coșului de cumpărături în România, ca și în alte țări europene, a fost influențată în mare măsură de inflația ridicată din ultima perioadă.

În acest context, Pepco susține că merge în sens invers pieței atunci când se înregistrează creșteri generalizate de preț.

„Când prețurile ( de la raft n.red) de pe piață cresc, noi le înghețăm, iar pentru unele produse chiar le reducem”, mai spune Grigoriu.


Citiți articolul original pe economica.net

Declinarea răspunderii! romaniahub.ro este un agregator automat care aduna tot ce e mai bun din media de business din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (economica.net) Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – contact@romaniahub.ro. Conținutul va fi șters în 24 de ore.
Picture of Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun comentariu
  • Adauga un comentariu

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.