Noul sediu Regnology în hub-ul Cowork Timisoara: viitorul inovator din fintechdoar 3 minute sa citesti articolul

regnology

Cu noul slogan Cowork Timisoara unde „The future of working is co-„, împărtășim o serie de povești care s-au născut chiar aici. Încheiem seria cu povestea Regnology, o companie de top în soluții de reglementare și tehnologie financiară, care a reușit să-și transforme viziunea într-o realitate globală.

Acum cei de la Regnology extind operațiunile în Timișoara, România, într-o mișcare strategică menită să valorifice talentul local și să ne poziționeze în inima inovării tehnologice.

Am avut ocazia să le adresăm căteva întrebări și uite ce am afat de la aceștia:

1. De ce în Timisoara și de ce Cowork Timisoara?

Suntem flexibili și căutăm flexibilitatea și de la partenerii noștri. Accesarea unui spațiu de corworking este soluția ideală pentru modelele noastre de lucru, programele de lucru hibride sau complet remote. De asemenea, această abordare răspunde în egală măsură și nevoilor colegilor care preferă modul de lucru on-site. În plus, Cowork Timișoara este dotat cu tehnologie nouă, infrastructura completă și facilități moderne, creând astfel mediul potrivit colaborării și socializării echipelor prezente în birouri.

2. Cum crezi că această schimbare va impacta colaborarea și productivitatea membrilor echipei?

Utilizarea Cowork Tmisoara aduce numeroase avantaje pentru Regnology. În primul rând, flexibilitatea este un aspect cheie. Modelele de lucru hibride sau complet remote sunt în centrul atenției noastre, iar Cowork oferă exact acest tip de flexibilitate.

3. Cum ai descrie procesul de adaptare a echipei la noul mediu de lucru?

Colaborarea cu Cowork Timisoara a avut un impact semnificativ asupra modului în care echipa Regnology colaborează și își desfășoară activitatea. Flexibilitatea și confortul oferite de noul spațiu de lucru au fost esențiale pentru îmbunătățirea colaborării interne. Spațiul și facilitățile moderne stimulează interacțiunea și schimbul de idei, ceea ce duce la o creștere a productivității și a creativității.

4. Care au fost principalele provocări întâmpinate în această tranziție și cum le-ați depășit?

Nu aș spune că ne-am lovit de provocări majore, însă a fost necesar să gestionam temeri firești legate de infrastructură, accesul în spațiul dedicat sau activități de zi cu zi, cum ar fi rezervarea unei sali de ședințe. Din fericire, am fost instruti corect de către administratorii spațiului de coworking și am reușit să aducem soluții pentru toate aceste teme.

5. Cum a influențat mutarea într-un spațiu de coworking flexibilitatea și eficiența activităților echipei dumneavoastră?

Tranziția către un spațiu de coworking a consolidat cultura flexibilității deja existentă în cadrul Regnology. Spațiile de coworking oferă nu doar un mediu de lucru adaptabil, dar și infrastructura necesară pentru a susține eficiența activităților zilnice ale echipei.

Privind spre viitor, colaborarea dintre Regnology și Cowork Timisoara promite să fie una de succes. Piața muncii continuă să evidențieze necesitatea unor modele de lucru flexibile, iar spațiile de coworking, precum Cowork Timisoara, sunt perfect poziționate pentru a răspunde acestei cereri.

Regnology și Cowork Timisoara demonstrează cum flexibilitatea, inovația și colaborarea pot conduce la creștere și succes reciproc. Continuăm să evoluăm și să ne adaptăm, menținându-ne focusul pe flexibilitate, eficiență și inovație. Te invităm să urmărești această călătorie fascinantă și să descoperi alături de noi pe coworktimisoara.com


Citiți articolul original pe start-up.ro

Declinarea răspunderii! romaniahub.ro este un agregator automat care aduna tot ce e mai bun din media de business din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (start-up.ro) Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – contact@romaniahub.ro. Conținutul va fi șters în 24 de ore.
Picture of Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun comentariu
  • Adauga un comentariu

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.