Înfiinţarea unei societăţi nu este uşoară, mai ales dacă nu cunoaşteţi toate aspectele legale ce trebuie implementate pentru că activitatea pe care o veţi desfăşura să opereze legal, dar şi eficient din punct de vedere al cheltuielilor lunare. Firma noastră din Bucureşti vă stă la dispoziţie pentru a vă ajuta în toate demersurile de acest fel, având astfel siguranţă că toate operaţiunile juridice vor fi finalizate rapid şi corect, fără să vă faceţi griji în privinţa sancţiunilor sau amenzilor care vă pot pune în pericol activitatea.
Atunci când doriţi să începeţi procedura de înregistrare firma, va fi necesar să luaţi în considerare câteva aspecte şi informaţii importante pentru a putea să vă începeţi activitatea economică eficient, dar mai ales legal.
Citește și:
- 2Performant anunță consolidarea echipei de conducere
- Fintech-ul românesc Instant Factoring atrage o structură de finanțare de 30 milioane EUR și sprijină peste 2.000 de IMM-uri, în România și Spania
- Globalworth își reînnoiește certificarea Access4you® pentru întregul portofoliu din România, prin serviciile de consultanță oferite de Colliers
Ce trebuie să ştiţi atunci când doriţi înregistrare firmă?
1. Dovadă sediu social
Dovada gazduirii sediului social al firmei se poate obţine prin contract de închiriere, comodat, contract de vânzare cumpărare sau prin alegerea unui serviciu de găzduire specializat. Cea din urmă s-a dovedit a fi cea mai benefică atât pentru noii întreprinzători, cât şi pentru cei cu vechime pe piaţă, având un raport cost beneficiu mult mai avantajos în comparaţie cu celelalte opţiuni disponibile. În funcţie de durată contractată veţi beneficia de reducerea tarifelor după cum urmează:
Preţuri – găzduire sediu social în Bucureşti
- Găzduire sediu social în Bucureşti pe o perioadă de 6 luni – 350 lei;
- Găzduire sediu social în Bucureşti pe o perioadă de 12 luni – 500 lei;
- Găzduire sediu social în Bucureşti pe o perioadă de 24 luni – 900 lei.
2. Acte suplimentare pentru P.F.A. şi I.I.
Faţă de un S.R.L. (Societate cu răspundere limitată), o persoană fizică autorizată (P.F.A.) şi o Întreprindere individuală (I.I.) trebuie să includă în dosar o certificare a competenţelor în domeniul în care vor activa. Astfel va fi esenţial încă de la înregistrare firma să vă asiguraţi că veţi putea alege un cod C.A.E.N. care să corespundă certificării deţinute.
3. Contabilitate
Obligativitatea depunerii declaratiilor este valabilă pentru toate societăţile, însă în cazul unui S.R.L. va fi important să beneficiaţi de asistenţa unui expert contabil pentru a opera documentele conform legii. Firma noastră din Bucureşti vă poate ajuta în această privinţă, având un plan tarifar special conceput în funcţie de numărul de documente ce trebuie procesate lunar:
- Firma fără activitate – 100 lei / lună;
- 0 şi 10 înregistrări contabile pe lună – 200 / lună;
- Între 11 – 50 înregistrări contabile – 300 lei / lună;
- Între 51 – 75 înregistrări contabile – 350 lei / lună;
- Între 76 – 100 înregistrări contabile – 400 lei / lună;
- Între 101 – 150 înregistrări contabile – 550 lei / lună.
Procedura de înregistrare firma nu a fost niciodată mai uşor de realizat, mai ales dacă apelaţi cu încredere la specialiştii noştri pregătiţi să vă consulte în orice privinţă juridică. De la modificări ale actului constitutiv, deschiderea şi închiderea punctelor de lucru, până la adăugarea şi activarea de coduri C.A.E.N, numărul de operaţiuni juridice pe care le putem realiza este variat, fiind pregătiţi să vă asistăm în orice problemă pe care o puteţi întâmpina.
Indiferent că sunteţi din Bucureşti sau din orice altă zonă a ţării, aveţi şansa de a colabora cu o echipă de profesionişti cu experienţă, având o bază largă de clienţi pe care îi asistăm prin servicii de calitate şi un profesionalism deosebit.



















Adauga un comentariu