Proiectele sociale din România au primit 30.000 de euro în cadrul competiției lansate de Fundația UniCreditdoar 2 minute sa citesti articolul

proiecte sociale autism

Trei proiecte sociale românești au primit un total de 30.000 de euro în cea de-a doua ediție a competiției internaționale „Call for Europe”, lansată de Fundația UniCredit în decembrie 2020. Proiectele românești selectate sunt „Șofer de suflet”, dezvoltat de MagiCAMP, „Cu ei pe drumul succesului”, dezvoltat de Asociația SOS Bambini România, și „Sport & Autism – Sănătate și distracție cu terapia 3C”, proiectul Asociației Învingem Autismul.

„Call for Europe” este o inițiativă care identifică și susține proiecte sociale prin intermediul cărora sunt ajutați copiii din diferitele țări europene în care UniCredit își desfășoară activitatea, exceptând Italia. Astfel, 48 de proiecte sunt sprijinite de către Fundație, printr-o investiție de 360.000 de euro, în cele 12 țări europene în care UniCredit are filiale.

Inițiativa «Call for Europe» ne dă posibilitatea să creștem nivelul de conștientizare asupra nevoilor copiilor din țările în care suntem prezenți în Europa, încurajând băncile noastre locale să monitorizeze constant și să se implice în proiectele de solidaritate relevante din comunitățile lor. Acest lucru este în concordanță cu obiectivul nostru comun de a sprijini nevoile tuturor comunităților locale în care operăm și de a lucra constant pentru a genera un impact social pozitiv în țările unde suntem prezenți”, a declarat Maurizio Beretta, președintele Fundației UniCredit.

Ne-am luat angajamentul de a sprijini constant proiecte care se concentrează pe educație și învățare, mai ales pentru că solidaritatea a devenit, în zilele noastre, mai importantă ca niciodată. Vrem să facem parte din soluție pentru comunitățile în care activăm, în special în aceste momente dificile și, prin urmare, suntem bucuroși să vedem aceste trei proiecte românești uimitoare care au fost selectate în inițiativa «Call for Europe» lansată de Fundația UniCredit, care va aduce rezultate semnificative la nivel local”, a declarat Anca Ungureanu, Director Identitate și Comunicare în cadrul UniCredit Bank.

Băncile din cadrul Grupului au oferit Fundației UniCredit o listă de proiecte relevante local din fiecare țară până la sfârșitul lunii februarie 2021, iar juriul expert desemnat de Fundație a selectat inițiativele câștigătoare. 48 de proiecte au fost alese pentru a primi sprijinul Fundației, acordat anul acesta în 12 țări în cadrul cărora UniCredit își desfășoară activitatea: Germania, Austria, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Ungaria, România, Rusia, Serbia, Slovacia și Slovenia. Această competiție a inclus inițiative axate pe sprijinirea educării și învățării copiilor, încurajarea incluziunii și oferirea de facilități dedicate activităților și nevoilor lor de sănătate.

Anul trecut, ca parte a angajamentului său și ca răspuns la situația de urgență cauzată de coronavirus, Fundația a făcut donații semnificative în diferitele piețe ale Grupului pentru a sprijini spitalele, precum și diferite organizații non-profit din prima linie în lupta împotriva virusului. Acest lucru a presupus o contribuție totală de peste 1,2 milioane de euro, alături de fondurile strânse de la angajații UniCredit pentru a sprijini trei dintre cele mai implicate spitale din Italia în lupta împotriva COVID-19, o donație de 1,2 milioane de euro pentru inițiativele de urgență împotriva coronavirus în Italia și 190.000 de euro donați în sprijinul inițiativelor de strângere de fonduri în alte țări ale Grupului din Europa.

Redactia

Redactia

mood_bad
  • Niciun review
  • Adauga un comentariu

    Alții au citit și...

    Citește și...