Este esențial să vă îmbunătățiți strategia SEO, deoarece acesta vă îmbunătățește vizibilitatea în căutare și în evaluarea realizată de Google. Cu toate acestea, concurența severă face dificilă apariția în rezultatele căutării, datorită faptului că este încărcat din ce în ce mai mult conținut în fiecare zi.
Cu atât de mult material creat și distribuit în fiecare zi, șansele dumneavoastră de a apărea în rezultatele motorului de căutare sunt minime. Cu toate acestea, cu strategia corectă de conținut, vă puteți crește cotele. Această strategie se numește: social media.
Cum influențează social media SEO?
Deși rețelele sociale nu afectează în mod direct clasamentele SEO, linkurile pe care le distribuiți pe platformele de socializare ajută la creșterea gradului de cunoaștere a mărcii. Se acumulează și au șase efecte diferite asupra optimizării motoarelor de căutare, și anume:
- Distribuție extinsă de conținut;
- Durată de viață mai lungă a postărilor dumneavoastră;
- Îmbunătățirea vizibilității online și a traficului organic;
- Sporirea recunoașterii mărcii;
- Îmbunătățirea reputației mărcii;
- Sporirea optimizării motorului de căutare local (SEO).
Iată șapte strategii pentru generarea acestor caracteristici importante și tricuri pe care le puteți folosi în abordarea dumneavoastră de marketing:
Publicați conținut de calitate
Când vine vorba de conținut, calitatea este întotdeauna pe primul loc. Puteți încuraja crawlerele motoarelor de căutare să vă găsească site-ul web și să îl clasifice pentru expresii de căutare relevante, inserând cuvinte cheie relevante în întregul conținut.
Înțelegerea nevoilor și punctelor de slabe ale publicului țintă este cea mai eficientă strategie pentru a crea conținut. Mai degrabă decât să vă lăudați produsul sau serviciul și să spuneți de ce este cel mai bun mai bine scrieți conținut cu răspunsurile la problemele clienților dumneavoastră și cum le puteți rezolva aceste probleme (folosind cunoștințele dumneavoastră despre servicii/ produse și din industrie).
Creați conținut partajabil
Rețelele sociale îndeplinesc o varietate de obiective, dar sunt utilizate în cea mai mare parte în marketing pentru a vă ajuta să ajungeți la mai mulți consumatori, să distribuiți mesajul dumneavoastră și să creșteți gradul de conștientizare a brand-ului sau companiei. Cu cât puteți ajunge la mai mulți consumatori, cu atât veți vedea o creștere mai mare și, în cele din urmă, veți genera mai mulți potențiali clienți. Un îndemn la postarea dumneavoastră invită vizitatorii să interacționeze cu acesta. Pentru a crea un conținut cât mai partajabil, considerați următoarele:
- Creați titluri și subtitluri care să atragă atenția și să convingă audiența;
- Creați imagini atrăgătoare pentru a vă însoți postarea;
- Asigurați-vă că materialul este relevant pentru publicul dumneavoastră.
Este posibil să fie nevoie de o anumită experiență și o dedicație pe termen lung în scrierea acestora pentru a vedea beneficii reale din acțiunile dumneavoastră, dar merită să așteptați.
Creați profilul cât mai atractiv
Atunci când un client caută un produs sau serviciu nou, o parte a procesului de cercetare include și stabilirea dacă o companie este sau nu legitimă și de încredere. Având în vedere acest lucru, este posibil ca potențialii clienți să vă caute și activitatea dumneavoastră online și să se uite la profilurile voastre înainte de a vă contacta sau de-a cumpăra. Păstrați o imagine consistentă pe toate platformele și aliniați-le cu blogul, site-ul și imaginea brand-ului pentru a vă optimiza pagina.
Faceți un efort pentru a vă conecta cu publicul
Menținerea conexiunii cu publicul nu a fost niciodată mai ușoară datorită rețelelor sociale. Efortul de a fi implicat ajută la promovarea și dezvoltarea relației pe termen lung. Menținerea implicării cu publicul este esențială pentru stabilirea încrederii și credibilității. Există și alte avantaje: veți obține o mai bună înțelegere a dorințelor lor și a problemei pe care încearcă să o rezolve, ceea ce vă va ajuta să le comercializați mai eficient. Puteți interacționa cu publicul într-o varietate de moduri, inclusiv:
- Reacționând la feedback;
- Efectuarea sondajelor – acest lucru ar putea fi la fel de simplu ca și întrebarea lor ce vor să vadă în următorul articol;
- În postări, puneți întrebări care suscită o reacție;
- Organizați o competiție;
- Prin postările, promovați oferte speciale, cum ar fi reduceri sau transport gratuity;
- Fii atent la orice întrebări care au fost lăsate pe postările tale.
Creați imaginile dumneavoastră SEO-Friendly
Știați că un creier uman poate recunoaște și analiza o imagine în doar 13 milisecunde? Având în vedere acest lucru, nu este de mirare că grafica este o parte importantă a marketingului. Includerea graficelor în postările de pe rețelele sociale este o modalitate extrem de eficientă de a disemina mesajul și de a vă asigura că acesta ajunge la publicul țintă. Pentru a vă optimiza imaginile, includeți următoarele:
- Utilizați cuvinte cheie relevante separate prin liniuțe pentru a denumi corect fișierul imagine;
- Asigurați-vă că fotografiile sunt compatibile cu dispozitivele mobile;
- Reduceți dimensiunea fișierului pentru a-l încărca mai repede;
- Utilizați cuvinte cheie în subtitluri pentru a le face mai interesante;
- Încorporați cuvinte cheie în textul alternativ și textul titlului, dar evitați abordările blackhat, cum ar fi completarea cuvintelor cheie;
- Folosiți fotografii de înaltă rezoluție, deoarece este mai probabil să inspire.
Analizați și măsurați-vă rezultatele
Urmăriți rezultatele inițiativelor de marketing existente? Este posibil să pierdeți informații esențiale care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți succesul în marketing dacă nu vă măsurați rezultatele.
Nu vă puteți da seama dacă eforturile dumneavoastră de marketing pe rețelele sociale au avut succes decât dacă aveți obiective bine definite și capacitatea de a analiza rezultatele. Aceste informații vă pot ajuta, de asemenea, să luați decizii mai educate cu privire la strategie atunci când vine vorba de modificări și stabilirea obiectivelor.
În loc să numărați followerii, concentrați-vă pe cei care vă urmăresc constant
Cu un conținut convingător, adepții vor veni automat; ceea ce contează cel mai mult pentru SEO este obținerea acțiunilor și aprecierilor din partea lor. Este mai probabil să obțineți aprecierile dorite dacă vă concentrați pe furnizarea de conținut interesant care stimulează participarea și conversația.
Sursa fotografie: Neil Patel
Adauga un comentariu