HomeRun România, creștere de 140% a bazei de clienți după investiția de €15 mildoar 3 minute sa citesti articolul

homerun ro

HomeRun România, una dintre cele mai importante platforme online de servicii din țară, a traversat un proces accelerat de dezvoltare, înregistrând o rată de creștere anuală a furnizorilor de servicii listați în platformă de 42,19%. Datorită acestei rețele extinse, consumatorii români pot solicita oferte pentru serviciile de care au nevoie dintre cele 1.930 de categorii disponibile.

„Această investiție de 15 milioane de euro a fost direcționată în principal către consolidarea tehnologiei noastre și extinderea prezenței pe piețele principale, precum și pe cele emergente. Astfel, România s-a remarcat ca una dintre cele mai promițătoare piețe, care are un rol strategic,” subliniază Bașak Değim Tașpınar, co-CEO al HomeRun.

Peste 500.000 de români folosesc deja platforma HomeRun

Peste 500.000 de români au beneficiat de serviciile oferite de furnizorii listați pe HomeRun. Cu servicii disponibile în toată țara, HomeRun a reușit să își crească baza de clienți cu 140% după ultimele investiții din 2022, ajungând la peste o jumătate de milion de români care sunt deja conectați prin intermediul aplicației cu furnizorii de servicii.

Cei care doresc să primească o ofertă pentru un serviciu trebuie să se înregistreze în aplicație, să își configureze locația și să descrie problema pentru care au nevoie de sprijin. Furnizorii de servicii vor primi solicitarea, iar dacă sunt interesați, pot face o ofertă. Pentru fiecare solicitare, consumatorii pot primi până la patru oferte și pot selecta cea mai bună ofertă după ce analizează propunerile și iau legătura cu furnizorii dacă au nevoie de informații suplimentare pe chatul aplicației sau la telefon.

Având ca obiectiv maximizarea șanselor de a furniza un serviciu de înaltă calitate, algoritmul platformei le va da prima șansă să facă o ofertă furnizorilor de servicii cu cele mai bune recenzii. Pentru fiecare ofertă făcută, furnizorii de servicii trebuie să plătească o taxă, aceasta fiind o măsură suplimentară de conectare a consumatorilor cu furnizorii serioși. Clienții care vor să acceseze un serviciu nu plătesc nicio taxă pentru primirea ofertelor.

Pe măsură ce interesul consumatorilor a crescut în ultimul an, HomeRun a înregistrat o creștere de 51% a veniturilor în primele șase luni ale anului 2025, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2024.

„Prin înregistrarea pe platformă, profesioniștii au acces la un portofoliu mare de potențiali clienți care caută în mod activ expertiza lor. Datorită sistemului nostru integrat de recenzii, feedback-ul clienților rămâne permanent vizibil pe profilurile lor, ajutându-i să își construiască o reputație bună în timp. În România, am înregistrat o creștere de 42% de la an la an a numărului de furnizori de servicii care s-au alăturat platformei noastre, o dovadă a valorii adăugate pe care o generăm pentru specialiști. Obiectivul nostru este să devenim principala platformă de servicii online de pe piața din România,” a declarat Erol Değim, co-CEO al HomeRun.

Ajutorul în gospodărie și consilierea, printre serviciile preferate de români

Românii vizitează de obicei platforma atunci când au nevoie de ajutor pentru treburile casnice, dar caută și furnizori de servicii care să se ocupe de bunăstarea lor psihică. În timp ce în ultimele 12 luni cele mai căutate 3 servicii au fost curățenia la domiciliu, instalarea aparatelor de aer condiționat și zugrăvirea interioară, serviciile de consiliere psihologică ocupă primul loc în ceea ce privește cererea.

De asemenea, serviciile complete de renovare a locuinței, mutarea, realizarea instalațiilor electrice și sanitare se numără printre serviciile foarte solicitate pe întreg teritoriul României. Acest lucru arată că utilizatorii se bazează pe serviciile de amenajare a locuinței găsite pe HomeRun atât pentru întreținerea spațiilor în care locuiesc deja, cât și pentru amenajarea noilor case.

Picture of Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun comentariu
  • Adauga un comentariu

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.