20 de sfaturi și instrumente pentru lansarea unui magazin online cu WordPressdoar 4 minute sa citesti articolul

magazin online wordpress

WordPress este un sistem de gestionare a conținutului gratuit și open-source creat de un grup principal de dezvoltatori principali și de o comunitate complet voluntară. Aproximativ un sfert din toate site-urile de pe Internet utilizează WordPress ca sistem de gestionare a conținutului și, din motive întemeiate: combină ușurința utilizării cu modularitatea bazată pe pluginuri, permițându-i să fie extins pentru a satisface practic orice cerere.

Ceea ce e benefic la WordPress este natura open source, administrată de comunitate ce asigurăcă patch-urile de securitate și funcțiile noi sunt întotdeauna disponibile. Puteți găsi de asemenea,  tutoriale și documentație pentru practic orice pe Internet – dacă aveți o întrebare cu privire la WordPress, aproape sigur veți găsi în scurt timp un răspuns.

Unul dintre cele mai bune motive pentru a utiliza WordPress este că este o platformă versatilă, care vă permite să aveți un control complet asupra a ceea ce face site-ul dumneavoastră și a modului în care arată. De asemenea, puteți să încorporați un blog, un forum și orice alte pagini de care aveți nevoie. WordPress este deosebit de util atunci când construiți un site de e-commerce, deoarece există o mulțime de teme deja realizate potrivite pentru un magazin online. De asemenea, include plugin-uri care adaugă funcționalitate completă de comerț electronic unui site, de la afișarea produsului la coșul de cumpărături și checkout.

Așa că, haideți să începem cu sfaturile esențiale pentru lansarea unei afaceri de comerț electronic. Pentru a avea succes, trebuie să utilizați următoarele sfaturi și trucuri:

  1. Optimizați titlurile produselor

În scopuri SEO, titlurile produselor (și chiar descrierile) trebuie optimizate. Acest lucru ajută la promovarea produselor sau la îmbunătățirea clasamentului motorului de căutare. Pe scurt, titlurile trebuie să fie descriptive și să includă cuvinte cheie relevante.

  1. Creați o înregistrare simplă

Atunci când își cumpără lucrurile preferate online, majoritatea oamenilor se grăbesc. Dacă oamenii se frustrează în timp ce completează un formular de înregistrare îndelungat, vor abandona procesul. Ca urmare, pagina de înregistrare ar trebui să solicite doar informațiile necesare. Nu pierdeți timpul cu informații inutile

  1. Creați un proces de cumpărare ușor

Procesul de cumpărare trebuie să fie simplu și rapid. Trebuie incluși doar pașii și datele esențiale.

  1. Promovați site-ul pe rețelele sociale

Pentru a vă crește baza de clienți, trebuie să vă promovați produsele online. Poate că puteți ajunge la influenceri, puteți crea o campanie publicitară, puteți organiza un concurs promoțional sau puteți partaja videoclipuri informative sau instrucțiuni pe canalele de socializare.

  1. Gestionați timpii de încărcare

Performanța și viteza cu care funcționează site-ului este esențială pentru e-commerce. Oamenii pot să vă abandoneze site-ul web și să cumpere de la un concurent dacă încărcarea durează prea mult. Ca urmare, ar trebui să investiți într-o infrastructură rapidă a site-ului web.

  1. Adăugați un blog în magazinul dumneavoastră

Un blog poate fi benefic într-o varietate de moduri. În primul rând, magazinul dumneavoastră va avea mai mult conținut, ceea ce va îmbunătăți rezultatele motorului de căutare. Apoi, vă puteți informa clienții postând știri sau lecții. În cele din urmă, stimulează interesul potențialilor cumpărători.

  1. Politici transparente

Înainte de a cumpăra un produs, clienții caută întotdeauna politici. Veți dezvolta încrederea în clienții dumneavoastră dacă le oferiți informații pe scurt și de bază.

  1. Construiți site-ul și pentru dispozitive mobile

Deoarece dispozitivele mobile sunt acum utilizate de majoritatea oamenilor pentru a accesa internetul, fiecare site de comerț electronic trebuie să le găzduiască. Site-ul mobil ar trebui să se încarce rapid, cu funcții de navigare simple și atrăgătoare.

  1. Adăugați videoclipuri despre produse

Este esențial să includeți videoclipuri despre produse dacă doriți să vindeți mai mult, mai ales dacă vindeți un articol electronic sau digital. Este mai probabil ca oamenii să aibă încredere în produsul dumneavoastră, deoarece îl pot vedea în acțiune în videoclip și îl pot înțelege mai bine.

  1. Adăugați imagini calitative

Ajută clienții să înțeleagă detaliile produsului dumneavoastră dacă oferiți fotografii de înaltă calitate, mai ales dacă aveți un magazin de design sau de modă.

Când vine vorba de instrumentele pe care le puteți folosi pe un magazin online construit cu WordPress, avem în vedere:

  1. Woocommerce

WooCommerce este regele pluginurilor de comerț electronic WordPress. WooCommerce este cea mai populară soluție pentru conversia rapidă a blogului dumneavoastră WordPress într-un magazin de comerț electronic complet funcțional.

  1. MemberPress

MemberPress este un plugin pentru calitatea de membru WordPress care vă permite să creați un paywall pe blogul sau site-ul web. Asta înseamnă că puteți utiliza acest plugin pentru a limita conținutul și a taxa persoanele pentru acces premium.

  1. Easy Digital Downloads (EDD)

Easy Digital Downloads (cunoscut și sub numele de EDD) este un plugin WordPress care facilitează gestionarea și vânzarea produselor digitale. Da, și WooCommerce acceptă acest lucru, cu toate acestea EDD oferă mai multe funcționalități orientate către vânzările digitale și o interfață mai bună.

  1. ConvertKit

ConvertKit este un serviciu de marketing prin e-mail compatibil cu WordPress. Vă ajută să personalizați și să încorporați formulare pe site-ul dumneavoastră de comerț electronic pentru a vă converti vizitatorii în abonați fideli.

  1. HubSpot

Gestionarea contactelor, formulare și ferestre pop-up, chat live și chatbots, automatizarea e-mailurilor, analize încorporate și multe altele sunt disponibile cu Hubspot.

  1. Veeqo

Veeqo vă permite să sincronizați inventarul în multe magazine online și fizice pentru a evita supra-vânzarea. De asemenea, ajută la returnarea sau expedierea eficientă a mărfurilor.

  1. LearnDash

LearnDash are o mulțime de capabilități pentru crearea de cursuri, pentru generarea de bani și pentru orice altceva. De asemenea, include instrumente pentru generarea de bani a cursurilor, cum ar fi abonamente, abonamente, pachete de cursuri și licențe și multe altele.

  1. Relevanssi

Motorul de căutare obișnuit este înlocuit de Relevanssi, care oferă rezultate superioare și o prezentare mai bună.

  1. 404page

Puteți utiliza 404page pentru a genera pagini de eroare personalizate care includ informații utile și linkuri de produse în locul paginilor tipice de eroare.

  1. Clever Ecommerce Ads

Anunțurile inteligente de comerț electronic sunt un instrument robust de automatizare a marketingului pentru îmbunătățirea strategiei de marketing Google Ads. Ajută la generarea automată de cuvinte cheie adecvate pe baza produselor și categoriilor magazinului dumneavoastră.

Picture of Redactia

Redactia

RomaniaHUB.ro este o resursă online care ajută la conectarea companiilor cu furnizorii de servicii în care pot avea încredere. Ne dorim să fim o sursă de inspirație pentru industria marketingului digital, dar și un canal de educație pentru celelalte categorii de public interesate de marketing digital, seo, web design, ecommerce.
mood_bad
  • Niciun comentariu
  • Adauga un comentariu

    Newsletter

    Abonați-vă si primiți e-mailul săptămânal care face citirea știrilor business mai plăcută. Rămâneți informat și distrați-vă, gratuit.

    PS: Abonarea la newsletter este supusă Politicii noastre de confidențialitate și Termenilor și condițiilor.